Kertokaa mulle, miten anaaliyhdynnässä voi
Kommentit (22)
Käytä vähän mielikuvitusta niin ehkä saat vastauksen.
Harmi kun ei uskalla usein ettei persaus löysty.
Perinteisessä saan helposti parikin orgasmia/ yhdyntä, ei kosketusta klitorikseen. Pillun seinämissä on jotain pylpyröitä lähellä suuaukkoa ja hankauksen osuessa niihin tulee voimakkaat orgasmit.
Anaaliyhdyntä..no tuntuuhan se joltain täyttävältä tunteelta, mutta ei likimainkaan mitään orgasmiin viittaavaa.
ap
paljon voimakkaamman kuin "perinteisessä".
Niin että mies asettaa peniksensä naisen anuksen ja liikuttelee sitä siellä edes takaisin. Samanaikaisesti nainen tai mies voi hyväillä naisen klitorista.
Perinteisessä saan helposti parikin orgasmia/ yhdyntä, ei kosketusta klitorikseen. Pillun seinämissä on jotain pylpyröitä lähellä suuaukkoa ja hankauksen osuessa niihin tulee voimakkaat orgasmit.
Anaaliyhdyntä..no tuntuuhan se joltain täyttävältä tunteelta, mutta ei likimainkaan mitään orgasmiin viittaavaa.
ap
että saan orgasmin. Kun harrastamme peppuseksiä, on käytössä myös lelu, jolla stimuloida klitorista.
Kuten eräs aikaisempi vastaaja sanoi, orgasmi on jotenkin voimakkaampi peppuseksissä. Tiedä sitten miksi, mutta helkutin hyvältä tuntuu.
orgasmin..?? :O
Ihan yhtä tyhmä kysymys, kato joku saa toinen ei. Joku ei saa kumpaakaan, joku saa molemmat..
se tapahtui anaaliyhdynnässä (eka kerta sekin) ja kädellä klitorista samalla stimuloiden. Ejakuloin (sekin oli eka kerta) , oli sairaan makeeta
Olet siis mies
että nainen voi tykätä anaaliseksistä. Itse olen saanut parhaan orkkuni juuri anaaliseksissä. Taitaa olla ainoa kerta kun oikeasti tärisin.
mutta vain pienimunaisen miehen kanssa. Normaalimunaisen kanssa se EI ole kivaa kun se sattuu ja isomunaisen kanssa se ei edes onnistu kun muna ei mahdu sisään.
Eli tuo on sellaista pienimunaisten miesten ja heidän naisten hupi :)
mutta vain pienimunaisen miehen kanssa. Normaalimunaisen kanssa se EI ole kivaa kun se sattuu ja isomunaisen kanssa se ei edes onnistu kun muna ei mahdu sisään.
Eli tuo on sellaista pienimunaisten miesten ja heidän naisten hupi :)
Omalla miehelläni on aika lailla normaalikokoinen vehje, eikä peppuseksi ole koskaan sattunut. Kun lämmittelee tarpeeksi ja käyttää liukkaria niin ei satu.
Isovehkeisen kanssa peppuseksi voikin varmaan sattua. Omaa kokemusta ei ole kuin omasta miehestä mitä peppuseksiin tulee.
Anaaliseksissä tuntemus liittyy siihen, kuin olisi paskalla. Silloinkin keho lähettäää tuskanhelpotus-endorfiinia tms. Orgasmi lähtee klitoriksesta.
Anaaliseksi sattuu kaiken kokoisilla munilla, jos sitä harrrastaa väärin.
pieniä ne munat teidän miehillä on, turhaan selitätte. Kyllä sen kaikki anaalia kokeilleet naiset tietävät, että liukkareista ja lämmittelyistä huolimatta hyvän kokoinen muna sattuu anaalissa. Pieni munaisen kanssa se puuha oli jopa ihan siedettävää, todella kiimaisena jopa mukavan puoleista.
pieniä ne munat teidän miehillä on, turhaan selitätte. Kyllä sen kaikki anaalia kokeilleet naiset tietävät, että liukkareista ja lämmittelyistä huolimatta hyvän kokoinen muna sattuu anaalissa. Pieni munaisen kanssa se puuha oli jopa ihan siedettävää, todella kiimaisena jopa mukavan puoleista.
Kyllä mä nyt perkele tiedän, minkä kokoinen muna mun miehellä on ja pieni se ei tosiaankaan ole.
miten osa naisista kieltäytyy uskomasta että jotkut ihan oikeasti tykkäävät anaalista. Mistä se johtuu? Miksi tämä häiritsee teitä niin paljon?
terveisin, kakkonen
"kakkonen" todellakin :D