Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joistakin ihmisistä tulee sellaisia, että he katsovat oikeudekseen vuodattaa kaikki ongelmansa toisten niskaan?

Vierailija
07.07.2024 |

He ajattelevat että heidän vastoinkäymisensä on kaikista isoimpia tässä maailmassa. Oikeasti heidän historiastaan ei löydy mitään kovin dramaattista. On puoliso, lapset, työ - ja silti jatkuva valitus. Miten lähipiiri kestää näitä? 🥵

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovst saaneet olla siinä keskipisteenä. Ajatelkaa kun näiltä kuolee puoliso. Romahtavat 

Vierailija
2/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Rasittavia ovat. En enää vanhemmiten jaksa muiden huolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttavapiirissä yksi vanha rouva, jolla on puoliso ja muutenkin läheisiä, ihan fiksuja. Silti hän jatkuvasti valittaa ja vuodattaa facessa asioitaan. Hänestä tulee kyllä hyvin toksinen ja katkera olo. 

Vierailija
4/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuttavapiirissä yksi vanha rouva, jolla on puoliso ja muutenkin läheisiä, ihan fiksuja. Silti hän jatkuvasti valittaa ja vuodattaa facessa asioitaan. Hänestä tulee kyllä hyvin toksinen ja katkera olo. 

Vieläpä akateemisia, sivistyneitä ihmisiä ovat. Ihme valitusta jatkuvasti. Ei jaksa.

Vierailija
5/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä ratkaisukeskeinen ihminen? (Jos joku kertoo ongelmasta alat heti keksiä siihen ratkaisua.) Kun luovut siitä, toisten pikkutarinat ja valitukset ei haittaa.

Vierailija
6/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä ratkaisukeskeinen ihminen? (Jos joku kertoo ongelmasta alat heti keksiä siihen ratkaisua.) Kun luovut siitä, toisten pikkutarinat ja valitukset ei haittaa.

Olen

Vierailija
7/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt ainakin niin, että olen kovasti yrittänyt auttaa ja nähdä toisen, mutta tuntuu, että se toinen ei arvosta sitä tippaakaan. Ikään kuin hän ajattelisi, että on itsestäänselvyys, että olen siinä vierellä. Minä oikeasti yritin kuunnella ja olla läsnä, mutta se ei vasn riittänyt. Mikään ei riitä.

Vierailija
8/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että olen itse juuri noita ihmisiä.

Vierailija
9/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten oikeen välitä röllienkään elämäntavasta?

Vierailija
10/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kohdalla ei auta ystävällinen puhe 

Vierailija
11/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tää. Ei niitä kestä. Alkaa vaikuttaa omaan oloonkin. Mua jostain syystä pidetty ilmaisena terapeuttina. Nyt on ollut pakko vetää rajat. Nää ihmissuhteet loppu siihen, mut pakko pelastaa itsensä negatiivisuudelta.

Vierailija
12/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, juuri se on ongelma että lähipiiri kestää, ei aseta rajoja. Ongelmallinen vyyhti

Vierailija
13/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän