Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkässä liitossa olleet; kuinka usein olette ihastuneet toiseen mieheen?

Vierailija
15.07.2012 |

Itse olen parhaillaan aivan korviani myöten ihastunut erääseen mieheen. Aivan ihana tunne. Aion pitää tämän ihastuksen kuitenkin omana tietonani, koska olen perheellinen (yhdessä 4v, josta 2v naimisissa). Tunteilleenhan ei mitään voi, teot ovat asia erikseen. Enkä aio pettää miestäni, muuta kuin mielikuvituksessani. Näen tätä miestä sattumalta toisinaan.

Olen kenties viimeinkin tullut aikuiseksi, kun en lähde tunteen mukaan vaan nautin siitä ilman seuraamuksia. Toivottavasti tämä menee itsestään ohi? Yritän suhtautua tähän niin, että tämä voi lopulta jopa piristää omaa avioliittoani, koska olen saanut positiivista energiaa, pitänyt itsestäni parempaa huolta ja myös oma mieheni on huomannut tämän hyvässä mielessä. Seksin aikana olen kuitenkin ajatellut tätä toista miestä. En osaa olla ajattelemattakaan.

Voi tätä elämää miten ihanan kamalaa ja kamalan ihanaa tämä on yhtä aikaa :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan opiskeluaikojen alusta. Olen tänä aikana ollut kaksi kertaa todella ihastunut toiseen mieheen. Ekan kerran, kun olin ollut mieheni kanssa jotain 6-7 vuotta ja toisen kerran, kun oltiin oltu yhdessä 15 vuotta.

Eka ihastus kesti reilun vuoden, toinen puolisen vuotta. Nautin niistä ihan vaan omassa mielessäni, toki myös vähän "kärsin", kun en halunnut missään tapauksessa kuitenkaan tehdä mitään pettämiseen viittaavaakaan.

Eli nauti niin paljon kuin voit äläkä petä. Menee ohi kyllä, rakkaus on myös tahtomiskysymys. Itselleni on jäänyt molemmista noista ihastuksista hyvä fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla