Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, onko vetovoima (seksuaalinen) molemminpuolista?

Vierailija
15.07.2012 |

Voiko sitä tietää mistään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olisin vetänyt yliannostuksen jotain piristettä, koko kroppa on kuin tulessa. En tiedä mistä se johtuu. Kiinnostais tietää millaisia fiiliksiä miehellä on, kun itsellä on noin voimakkaana.

Vierailija
2/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2012 klo 19:47"]siitä että vetovoima on ollut molemminpuolista?
[/quote]

Tapailin kerran miestä, joka oli niin komea että hengitystä salpasi. Hän taas tunsi samoin minua kohtaan, piti niin kauniina. Olimme toistemme kimpussa kuin eläimet. Se intohimo oli käsinkosketeltavaa, kuin elokuvissa.
Harmi, juttu ei muuten toiminut. Hyvällä muistelen :) N32

Vierailija
4/9 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olisin vetänyt yliannostuksen jotain piristettä, koko kroppa on kuin tulessa. En tiedä mistä se johtuu. Kiinnostais tietää millaisia fiiliksiä miehellä on, kun itsellä on noin voimakkaana.

kyseinen ihminen on todella kuin jotain huumetta mulle, ja jotain kai olen voinut päätellä siltäkin suunnalta minua kohtaan, mutta varmaksi en tiedä. Siis tiedänkö koskaan, sitäkään en tiedä, mutta ainakin yksipuolisesti aiheuttaa ihan käsittämättömän voimakkaan reaktion.

samanlaisia kemiallisia ilmiöitä kuin huumeetkin. Valitettavasti molemminpuolisuudesta se ei kerro mitään.

Vierailija
5/9 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran kysynytkin mieheltä, onko hän tuntenut saman värinän ja kyllä on. Lisäksi minusta kuulemma vaistoaa/näkee helposti, jos olen kiinnostunut. Toisaalta läheltäkään sivusta seurannut kaveri ei ole huomannut sitä, eli se ilmeisesti tuntuu vain kohteelle/on molemminpuolista.

Mutta muistakaa, että vaikka se olisi molemminpuolista, ei se välttämättä johda mihinkään.

Vierailija
6/9 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastunut muhun ja mä häneen, mutta varattuina emme reagoineet iskuihin - ja niitä oli useita.

Vierailija
7/9 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin että liittyy jotenkin adrenaliiniin, koska tilanteeseen voi kuitenkin liittyä usein jännitystä, jos ei muuten niin varmaan ainakin alitajuisesti, jos on kys. henkilöstä kiinnostunut. Automaattisesti ei kannata ainakaan olettaa että toinen tuntisi samoin.

Tunnetilan laukaisemiselle voi olla syitä monia, esim. omien tunteiden paljastumisen pelko, mitä toinen ajattelee jne.

Toki itsellänikin tullut monesti mieleen heti ensimmäisenä, että tuossa tyypissä täytyy olla jotain erikoista, ja mahtaako tuntea samoin. Toisaalta jos ei kumpikaan tee asiassa aloitetta niin arvoitukseksihan tuo lopulta jää. Tällöin ainoa asia joka jää jäljelle on oma fantasia, jonka turha ruokkiminen ei ainakaan paranna tilannetta..

Mutta tämä on varmaan ihan perus korvienvälijuttuja, ehkä joku ammattipsykologi osaisi vastata tähän paremmin. Itse kirjoitan tässä vain omista kokemuksistani ja ajatuksistani vastaavien tunteiden riepottelemana.

Vierailija
8/9 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseinen ihminen on todella kuin jotain huumetta mulle, ja jotain kai olen voinut päätellä siltäkin suunnalta minua kohtaan, mutta varmaksi en tiedä. Siis tiedänkö koskaan, sitäkään en tiedä, mutta ainakin yksipuolisesti aiheuttaa ihan käsittämättömän voimakkaan reaktion.

Vierailija
9/9 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että vetovoima on ollut molemminpuolista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi