Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isien oikeuksista

Vierailija
15.07.2012 |

Oikein ketuttaa tämän meidän ukon mielipiteet isien oikeuksista.

Molemmilla sama oikeus lapseen.

Ja isät ovat aivan samanvertoisia vanhempia kuin äiditkin. Ok, ihan hyvä pointti, periatteessa samaa mieltä.

Mutta käytännössä, herra ei välitä neuvoloisa tms. Tänään olisi lapseen liittyvää menoa ja herra makaa darrassa, eli ei tule mukaan. No pääsenhän yksinkin, mut mietinpä sitä jos olis roolit toisinpäin, ei kyllä onnistuis. Ikinä ei kysele että sopiiko hänen ryypätä vkl vai ei. Ei siis mitenkään käyttäydy, siten että olisi tasavertainen vanhempi. Siis oikeuksia on, muttei velvollisuuksia.

Joskus olen kommentoinut hänen työmoraaliaan, niin vastaus on että mene itse töihin. Minä siis vielä äitiysvapaalla, joka nyt muuttuu vasta vanheimpaanvapaaksi.

Yleisellä tasolla tätä mieltä:

Hullut yh-äidit vaatii mielettömiä elatusmaksuja. Ja kuulemma saa? Kavereilta kuultu, että niitä tonnikaupalla maksetaan.

Lapsen elintason kuuluu olla vaan ja ainoastaan sama kuin lähivanhemman.

Huh sainpahan purkauduttua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia ne on.

Vierailija
2/5 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eron tullessa ne velvollisuudet katoavat kokonaan, jos niitä on koskaan ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä "ukkosi" kanssa.

Isällä on just samat oikeudet ja velvollisuudet kuin äidilläkin. Isä ON täysin tasavertainen vanhempi.

Tämä tosin toteutuu VAIN jos molemmat vanhemmat ovat vastuuntuntoisia aikuisia. "Ukollasi" taitaa mennä tässä pieleen.

Vierailija
4/5 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eron tullessa ne velvollisuudet katoavat kokonaan, jos niitä on koskaan ollutkaan.

Ainakin mitä lähiipiriä katselee ja kuuntelee.

Vierailija
5/5 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oikeasti luulin et mulla on käynyt erityisen paska tuuri.

Ei silti ihmeellisesti lohduta.

ap