Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ja mihin luulet kuolevasi, perustele.

Vierailija
15.07.2012 |

Mä luulen, että 104-v. Suvussa pitkäikäisiä, noin 100-v ikäisiä paljon. Ja mulla on aina ollut tunne, että elän aivan sairaan vanhaksi:) olen elämäniloinen ja janoinen. Ja kuolen varmaankin ihan vaan siihen, että sydän pysähtyy.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena...mun appi on aina ollut samanlainen. Anopillekin hokenut, kuinka kuolee ennen häntä. Niin vain anoppi kuoli suht nuorena. Sit alkoi valitus lapsille kuinka ei enää seuraavaa vuotta näe, kun kuolo korjaa, eikä sen vuoksi kannata ostaa uuia silmälaseja, uudia renkaita auoon jne. Niin vain on käynyt, että appi elää edelleen, ikää plakkarissa on jo lähemmäs sata :). Etä sillee...

Vierailija
22/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena...mun appi on aina ollut samanlainen. Anopillekin hokenut, kuinka kuolee ennen häntä. Niin vain anoppi kuoli suht nuorena. Sit alkoi valitus lapsille kuinka ei enää seuraavaa vuotta näe, kun kuolo korjaa, eikä sen vuoksi kannata ostaa uuia silmälaseja, uudia renkaita auoon jne. Niin vain on käynyt, että appi elää edelleen, ikää plakkarissa on jo lähemmäs sata :). Etä sillee...

En mä ainakaan puhu kenellekään vaivoistani, en juuri koskaan, joten appesi on eri maata. Mutta fakta on ettei sydämeni ole kestävimmästä päästä. En mä siitä huolehdi eikä tarvitse kenenkään muunkaan, kunhan vastasin. SO?

se sydäntyyppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennekuin täytän 50v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän