Minkä ikäisenä ja mihin luulet kuolevasi, perustele.
Mä luulen, että 104-v. Suvussa pitkäikäisiä, noin 100-v ikäisiä paljon. Ja mulla on aina ollut tunne, että elän aivan sairaan vanhaksi:) olen elämäniloinen ja janoinen. Ja kuolen varmaankin ihan vaan siihen, että sydän pysähtyy.
Kommentit (23)
Minä olen se naapurin täti, joka käy sanomassa mopo-pojille, kun ne kiljuttavat kesäöisin asfalttia tässä pihakadulla. Minä olen se nipo asioihin puuttuja, joka huudan teinityttöjen perään, että sulta tippui jotakin, kun ne heittävät karkkipaperit maahan. Minä olen se kyttä, joka käräytän paikallisessa Alepassa kaljan varastajia.
Uskoakseni alle parin vuoden joku puukottaa minut, kun kyllästyy naamaani.
Se tuntuu olevan suvun tapa. Lisäksi mulla on sairaus, joka lyhentää elinikää keskimääräisestä 7-10 vuodella...
keuhkoahtaumaan tai johonkin syöpään
tupakoitsija
Riippuen mm. stressin määrästä kuinka aikaisin sen tekee.
Mummoni (73v.) ja äitini (74v.) kuolivat molemmat ärhäkkään paksusuolensyöpään.
Ja elivät molemmat paljon terveellisemmin kuin minä :(
Ja jos ihmettä ei tapahdu niin näin todella käy.
nuorena...mun appi on aina ollut samanlainen. Anopillekin hokenut, kuinka kuolee ennen häntä. Niin vain anoppi kuoli suht nuorena. Sit alkoi valitus lapsille kuinka ei enää seuraavaa vuotta näe, kun kuolo korjaa, eikä sen vuoksi kannata ostaa uuia silmälaseja, uudia renkaita auoon jne. Niin vain on käynyt, että appi elää edelleen, ikää plakkarissa on jo lähemmäs sata :). Etä sillee...
että sairastaa syöpää. TIEDÄN kuolevani nuorena.
Mutta mielelläni kuolisin nukkuessa joskus kahdeksankymppisenä :o)
Ehkä kuolen vähän yli 70-vuotiaana syöpään. Luultavasti gynekologiseen, todennäköisimmin rintasyöpään joka lähtee leviämään.
Miksi näin? Äidillä, äidin sisarella, serkulla on ollut rintasyöpä, toinen toistaan pahempi. Kaikki ovat selvinneet toistaiseksi mutta kukaan ei ole vielä yli 70-vuotias.
nuorena...mun appi on aina ollut samanlainen. Anopillekin hokenut, kuinka kuolee ennen häntä. Niin vain anoppi kuoli suht nuorena. Sit alkoi valitus lapsille kuinka ei enää seuraavaa vuotta näe, kun kuolo korjaa, eikä sen vuoksi kannata ostaa uuia silmälaseja, uudia renkaita auoon jne. Niin vain on käynyt, että appi elää edelleen, ikää plakkarissa on jo lähemmäs sata :). Etä sillee...
mummoni kanssa kuoli ensin,10 vuoden päästä vasta vaari joka eli vajaa 80-vuotiaaksi.tapatti itseään ainakin 30 vuotta..
no mä varmaan 50-vuotiaana syöpään,veritulppaan tai alkoholismiin.
En uskalla käydä lääkärissäkään, kun pelkään vatsan tähystystä.
Mulla on paljon ollut mahaoireita jo nuoresta asti. Mahan limakalvo tuhoutunut lähes kokonaan, ei vatsahappoja, suolisto tosi herkästi reagoiva. Syöpää on lähisuvussa. 14.
Meidän suvun naiset ovat järjestään kuolleet johonkin syöpään.
sairastettuani dementiaa useamman vuoden. Olen vasta nelikymppinen ja nyt jo muisti brakaa. Esimerkki, tänään etsin huulipunaani. Luulen että pari viikkoa sitten panin sen paikkaan josta ajattelin että en varmaan muista missä se on, mutta pistän nyt tarkasti mieleen että sitten löydän. Noh, nyt kun sitä tarvittaisiin, en edes muista oliko toi äsköinen noin vain muistelenko jotain aikaisemmin sattunutta. Ei puhettakaan että muistaisin missä huulipuna on.
kuinka nuorena te meinaatte kuolla:( ap
tähän asti terve kuin pukki, elän yli 80v kuten vanhempani tai ainakin toivon niin. En polta enkä juo kuin joskus yhden kaljan.
mulla on aika terveet elämäntavat ja myös mun suvussa naiset eläneet reilusti yli 80-vuotiaiksi vaikka eivät ole huolehtineet erityisesti terveydestään. Veikkaisin että joku keuhkokuume minut lopulta tappaa, tai syöpä.
On vain koko elämän ajan ollut sellainen tunne.