Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saatte kutsun yo-juhliin mutta ette pääse paikalle,

Vierailija
15.07.2012 |

niin lähetättekö kortin tai muistatteko sankaria jotenkin muuten? Siis sen lisäksi, että tietenkin ilmoitatte ettette pääse juhliin.

Kiitos vastauksista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaisemmille vain kortin

Vierailija
2/6 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laitan kortin ja rahalahjan.

jos työkaverin kummin kaiman lapsi, niin ilmoitan vaan, että en pääse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisille ja muuten läheisille olen lähettänyt kortin ja lahjan, joillekkin vain kortin ja esim. työkaverien lapsille olen vain ilmoittanut etten pääse ja onnittelut siinä yhteydessä (yleensä vanhempien kautta ja ei siis mitään konkreettista muistamista)

Vierailija
4/6 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheinen ystäväperheemme, jonka olimme kutsuneet juhliin, ei ole onnitellut sankaria edes kortilla. Jäin vain mietimään, että itse aina laitan joko kortin tai kortin ja lahjan sankarille vaikkemme juhliin pääsisikään. Jotenkin siinä juhlahössäkässä asia meni minuta ohi. Kysisellä viikolla tapasin ystävääni(joka siis ei perheineen päässyt juhliin) ja hän kyseli vähän ihmeissään, emmekö ole saaneet vielä kiitoskortteja postiin? Mistä pitäisi kiittää? Siitä, että laitoimme kutsun ja he olivat estyneitä?

Vierailija
5/6 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisimme tietysti lahjan, vaikka emme pääsisi juhliin sairastumisen tai muun todellisen esteen takia. Etäisemmälle emme varmaan laittaisi muistamista, mutta sitten emme tietenkään odottaisi mitää kiitoskorttiakaan.

Vierailija
6/6 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan laitettu kaikkille kutsutuille kiitoskortin osallistu tai ei! Kutsuttu on kutsuttu ja hänen valinta pääsekö vai ei tai onko oikeasti estynyt tai sairas. Miksi murehdit lahjasta, jos itse et edes kiitoskorttia laita!

Oletko varma ettei hän ole jotain postittanut, jos on mennyt vaikka väärään osoitteeseen. Voin kertoa sinulle, että postia katoaa päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän