3-viikkoa sitten keskenmeno
Tein 20.6. Positiivisen raskaustestin. Siitä viikko - lauantaina tuli keskenmeno. Vuotoa kesti lauantaista torstaihin ja loppus. Minulla piti olla viime viikon maanantaina tarkistus sairaalassa mutta en päässyt koska vanhin lapsi tuli kipeäksi ja niin minäkin sen jälkeen. Huomenna soitan ja varaan uuden ajan.
No nyt aamulla sitten alkoikin tulla hieman verta ja menkkakipua.. voiko johtua keskenmenosta tai siitä, kun minulla on ehkäisykapseli. Tulin siitä huolimatta siis raskaaksi. Nyt tressaannuttaa tämä tilanne ja v*tuttaa kun näin myöhään menny sairaalassa käynti. :(
Kommentit (2)
mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Tein positiivisen raskaustestin 26.6. mutta jo heti torstaina alkoi massiivinen verenvuoto, ei ollut kipuja, vuotohaisi omituiselle. Mitään klönttejäkän ei tullut. Annoin asian olla sillä muutin 2.7. uuteen kotiin (erosin miehestäni)
uutta raskaustestiä en ole tehnyt.
Ja mulla hormonikierukka ollut nyt (6.6. tuli tasan) vuoden...
Eilen en pystynyt olemaan sänkyhommissa lainkaan, kohtuun sattuitodella paljon että piti lopettaa touhu heti.
Tyhmäähän se on olla minnekään soittamatta mutta kun olen tänävuonna käynyt jo 2 kertaa lääkärissä väittämässä ettei kierukka ole paikallaan, ja on muka ollut..silti tuli 2 viivaa ja nyt en tiedä mitä tehd(koska vuodin verta enemmän kun koskaan koko kierukka-aikana)
Mutta pitäisiköhän mun soittaa ihan sinne sairaalan synnytys - ja naistentautien puolelle. Eilen alkoi tosiaan se vuoto ja sitä tulee ihan kiitettävästi. Tänään tullut n.pikkukiven kokoisia hyytymiä muutaman + menkkakipua alavatsalla joka ei edes buranalla lähde pois. Uskaltaako tässä odotella perjantaihin vai voiko tilanne pahentua (tulehdus ) jos raskausmateriaalia onkin jäänyt vielä. Mitä meinaatte? Vai voiko tosiaan tää vuoto johtua tuosta kapselista.
Ap