Ah mikä myötähäpeä, ex-mies 34-v postaa fb:iin kuvia innoissan jostain festareilta
Erosta puoli vuotta ja nyt se on vissiin keksinyt ton bilettämisen.
Mutta mua hävettää kun toi on nii lapsellista :D
kuva missä näkyy kärpäsenpaskana joku muusikko ja kuvatekstinä "hyvää settiä"
Ihan hyvissä väleissä ollaan, että voisin sanoa kyllä, mutta en silti kehtaa
:D
Kommentit (19)
Elämä ei ole noin vakavaa. Kerran täällä vain ollaan, eikä sitä aikaa kannata käyttää sen pohtimiseen, mikä on lapsellista ja mikä ei. Eläkää vähän, valittakaa vähemmän.
ja nauttii festareista (ym muuta sun mielestä noloa), mitä se kellekään kuuluu?
En ymmärrä mitä myötähäpeää voi kokea siitä, että joku käy festarilla nauttimassa jostain keikasta. Vaikka kuinka olisi ex-mies. Aloitus on kummallinen.
miksi tuntisit myötähäpeää kenenkään puolesta.
Taitaa kalvaa ero ja se että ex-puolisolla on nyt hauskaa ilman sinua.
Kateellinen olet ettet itse ole niillä festareilla.
Mitäs lapsellista tuossa muka on jos festareilla on hauskaa ja laittaa sieltä kuvia.
kun tiedän minkä tyyppinen mies tuo exä on :). En mä oo kateellinen ollenkaan, mutta jotenkin noi matti nykäs-kuvat aiheuttaa mussa kauheeta myötähäpeen tunteita :D.
Kivahan se on, jos tykkää, toivottavasti löytäis jonkun kivan naisen itelleen, ihan oikeesti toivon. Ja hyvällä.
Mutta tarviiks jokainen kännykällä otettu kuva postata faceen :D?
ap
ikeen alta? Pitikö sen sun kanssa aina miettiä mitä muut ajattelis ja sanois? Ihan myötähäpeää tuntis?
34 on ihan hyvä ikä alkaa elää itseään varten ja antaa muiden elää omaansa.
kun pääsi ap:sta eroon. Hän on näköjään nauttinut festareistaan ja halusi jakaa kuvia (vaikkakaan ei ap:lle mieluisia) muille. Miksi siitä pitäisi tuntea myötähäpeää? Tai miksi pitää Facebookissa kavereita, jos pitää tuntea heistä myötähäpeää? En tajua, sori vaan.
kohdistuu nyt enemmän ap:hen kuin eksäänsä.
kuinka kerran vuosia sitten eräässä tamperelaisessa discossa noin klo 01 tanssasi rouva, joka täytti 80. Oli lastenlastensa kanssa bailaamassa synttäreittensä kunniaksi. Mahtava meno päällä, pilke silmäkulmassa. On jäänyt mulle ikuisesti mieleen. Mahtava asenne!
Mitä huvittavaa siis teidän mielestänne on siinä, jos 34-v käy festareilla ja postaa siitä kuvia someen? Käy niillä festareilla kuulkaa 44-vuotiaitakin. Ja 54. Ja 64.
Kukin sen itse päättää, missä iässä kannattaa kasvaa kiinni keinutuoliin sukkaa kutomaan.
ja siitä kuultaa selvästi läpi vitutus siitä, että eksällä onkin kivoja vapaa-ajanviettotapoja. Toisin kuin ap:lla, joka nyhjää todennäköisesti viikonloput kotona, litkii siideriä ja kyylää facebookissa eksänsä kuvia ja päivityksiä.
Mahtava meno päällä, pilke silmäkulmassa. On jäänyt mulle ikuisesti mieleen. Mahtava asenne!
Mitä huvittavaa siis teidän mielestänne on siinä, jos 34-v käy festareilla ja postaa siitä kuvia someen? Käy niillä festareilla kuulkaa 44-vuotiaitakin. Ja 54. Ja 64.
Kukin sen itse päättää, missä iässä kannattaa kasvaa kiinni keinutuoliin sukkaa kutomaan.
siellä festarialueellakin menosta nauttiessa ja mahtava meno on sittenkin :)
Rokki ja käsityöt ei oo mitenkään toisiaan poissulkevia asioita. Ja keinutuolihan se vasta rocking chair onkin...
(Ei millään pahalla lainatulle kirjoittajalle, tää tiukkanutturainen tiukkaa kutova tiukkis on vaan niitä kliseitä mitä on turha pitää yllä. Sukkamummoissa on voimaa.)
Mun fb tyypeistä tosi suuri osa on laittanut kuvia juhlimisesta ja muuten vain oleilusta. Ja on seassa vanhempiakin kuin 34... En ole tuntenut myötähäpeää. Kiva, että ihmisillä on mukavaa.
joka minua kiinnostaa. Ihan sama jos olen sinne liian vanha tai jos laitan faceen kuvia sieltä :)
myötähäpeä kohdistuu sinuun ap!
Sulla taitaa olla FB:ssä jotain 15 ystävä tms?
Jos olisi enemmän ja eri ikäryhmistä, tietäisit että yli 50-vuotitaat postaavat myös festarikuvia, mun kavereista ainakin. Yleensä ovat yrittäjiä tai vastaavia, mutta tosi ahkeraan käyvät festareilla ja siellä varsinkin vip-alueella. Käyvät sellaisen puolisen tusinaa festaria kesässä ja kaikilta tulee FB-postauksia. 30+ ikäinen on vielä nuori festarikävijä!
Onpa nyt noloa, mä ja mieheni oltiin juhannuksena Himoksela festareilla ja mieheni on jo 41-vuotias! Mun täytyy heti ilmoittaa sille, että nyt loppuu sellainen riekkuminen ja ostan sille vaikka sääkirjan ja ilmapuntarin niin saa ikäiselleen sopivaa tekemistä. Kiitos kun kerroit ap, miten tuossa iässä pitää käyttäytyä, emme jatkossa enää häpäise sitten kavereita ja sukua.
ja siitä kuultaa selvästi läpi vitutus siitä, että eksällä onkin kivoja vapaa-ajanviettotapoja. Toisin kuin ap:lla, joka nyhjää todennäköisesti viikonloput kotona, litkii siideriä ja kyylää facebookissa eksänsä kuvia ja päivityksiä.
Ainoa sallittu päivitys on tietysti: pesaisin ikkunat ja tein pullataikinan kohoamaan. Nyt lenkille niin sitten päästään leipomaan. Ihana sunnuntai!
kun tiedän minkä tyyppinen mies tuo exä on :). En mä oo kateellinen ollenkaan, mutta jotenkin noi matti nykäs-kuvat aiheuttaa mussa kauheeta myötähäpeen tunteita :D.
Kivahan se on, jos tykkää, toivottavasti löytäis jonkun kivan naisen itelleen, ihan oikeesti toivon. Ja hyvällä.
Mutta tarviiks jokainen kännykällä otettu kuva postata faceen :D?
ap
ja jos et kuppaisi siltä elareita niin ehkä sillä olisi varaa ostaa itselleen kunnon kamera, niin kuvatkin sitten täyttäisi sun laatuvaatimukset. Olet ilmeisen pahansuopa ihminen :(
pitää omana tietonaan.
Ollaan viime viikko revitty huumoria kuvasta, jossa nelikymppinen enemmän rockiin kallellaan oleva kaverini poseeraa Palefacen kanssa, mutta ei tulis mieleenkään julkaista kuvaa missään.
Eikä sitä festareiden kauneimman pojan kuvaa, terkkuja vaan varsinais-suomalaiseen pikkucityyn. :)