Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholisti miehenä. Onko teillä seksielämää?

Vierailija
14.07.2012 |

Minun mieheni alkoholisoitui muutama vuosi sitten vaikeassa elämäntilanteessa eikä meillä enää ole sen jälkeen ollut oikeastaan seksiä juurikaan. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa. En pysty olemaan kännisen kanssa ja selvinpäin ei edes yritä lähestyä. Ehkä pari iltaa on joskus juomatta, muuten aina kaljoissa. Juo salaa nurkissa tai autotallissa, mutta ei juuri koskaan minun tai lapsien aikana. Inhoan alkoholin hajuakin niin paljon etten pysty olla sellaisen kanssa lähellä. Hän on myös lihonnut kaljan myötä n. 15 kg ja omistaa nykyään kaljavatsan :(

Miten te muut joilla on alkoholisti miehenä. Onko teillä normaalia seksielämää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Erityisesti silloin tykkäämme sekstata, kun molemmat olemme kännissä.

Vierailija
22/31 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muuten kysyisi, mutta miksi laitoit kaksi otsikkoa kysymykseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join 30 vuotta joka viikonloppu, viimeiset 10 vuotta oli arjetkin apuna, että sai juotua riittävästi. Työt hoidin ja hoidan vieläkin. Oma vaimo on pysynyt rinnalla, toki kovaa vääntöä on aikanaan ollut. Toi hoitoon hakeutuminen auttaa joitakin alkoholisteja, joitakin ei. Minua se ei auttanut. Kävin Avominnen, AA-vertaisryhmissä ja kaupungin omissa palveluissa. Otin Antabukset yms. Kaikkeni yritin, mutta en "halunnut".

Se lähtee siitä että haluaa raitistua, helppoa se ei ole, mutta haluja pitää olla. Jätin AA-kerhot ja aloin haluamaan itse, siitä oivalluksesta se lähti ja jatkuu vaan. Syksyllä tulee 5 vuotta raittiutta.

Juomisaikana vaimo ei juuri halunnut, nykyään lakanat laulaa hyvinkin tiuhaan.

Vierailija
24/31 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole oikea paikka alkoholistien läheisille, täällä saa vain paskaa niskaansa asiasta mitään tietämättömiltä. www.paihdelinkki.fi/keskustelut, siellä Kotikanava on paras paikka virtuaaliseen vertaistukeen! Tsemppiä!

Vierailija
25/31 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisko joku kirjoittaa lisää kokemuksia aiheesta, alan olla väsynyt ja epätoivoinen jo. 

Vierailija
26/31 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei miehelläsi ole diabetesta? Silloin ei paljon seiso.

Vierailija
27/31 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette te ole älkoholistia nähneetkään! Moni kirjoittaa että ukko juo illalla kaljaa, aamulla hoitaa lapsia ja treenaa sekä tekee työnsä hyvin.
Olisikos siihen selibaattiin nyt jotain oikeaa syytä, katsokaa peiliin.
Alkoholismista teillä ei ole mitään käsitystä.

Vierailija
28/31 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:08"]

ette te ole älkoholistia nähneetkään! Moni kirjoittaa että ukko juo illalla kaljaa, aamulla hoitaa lapsia ja treenaa sekä tekee työnsä hyvin. Olisikos siihen selibaattiin nyt jotain oikeaa syytä, katsokaa peiliin. Alkoholismista teillä ei ole mitään käsitystä.

[/quote]

Oletkos itse?

Vierailija
29/31 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:08"]

ette te ole älkoholistia nähneetkään! Moni kirjoittaa että ukko juo illalla kaljaa, aamulla hoitaa lapsia ja treenaa sekä tekee työnsä hyvin. Olisikos siihen selibaattiin nyt jotain oikeaa syytä, katsokaa peiliin. Alkoholismista teillä ei ole mitään käsitystä.

[/quote]

Oletkos itse?
[/quote]
Alkoholisti vai nähnyt sellaista?
Olen itse av- mammojen tautiluokitusten mukaan. Tykkään ottaa viinilasillisen aika usein.

Vierailija
30/31 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelin ettei ex-mieheni ole alkkis, juo vaan vähän liikaa tilapäisesti. Sitten tajusin että onhan se alkkis kun könysi kylän juoppojen kanssa ojan pientareella. Suomessa katsotaan juoppoja aika pitkälle ja hyväksytään. Vaikka alkkis oksentaisi verta ja joutuisi kännäilyistään sairaalaan, ja olisi juonut kaikki rahansa, silti ei muka oo alkkis. Jos joskus pystyy normaali-ihmisen hommiin, terve ja raitiskin melkein on. Pah!

Vierailija
31/31 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on alkkis, joka juo itsensä humalaan joka päivä! Ylempi kirjoittaja ajattelee, että ainoastaan ne on alkkiksia, jotka rypee paskat housuissa katuojissa aamusta iltaan. Alkkiksia on montaa eri tasoa. Oma isäni esim juo aamupalaksi kaljan ja lähtee normaalisti töihin. Sitten töitten jälkeen viinipullo tai pari, kunnes sammuu. Jos ei tuntisi, ei ehkä tajuaisi alkkikseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan