Oho... Pano neljän vuoden takaa laitto viestiä. Taisin tehä hyvä vaikutuksen.
Kyseli kuulumisia ja ilmoitti, että on tuossa lähellä :O
No, mua ei taida enää kiinnostaa vaikka se oli ainut yhenyönjuttu, jonka kanssa seksi oli taivaallista ja joka jäi pitkäksi aikaa kummittelemaan mieleen.
Kommentit (14)
haluttaa vaan pillua ja tietää että sulta saa.
epätoivoinen mies soittanut tai laittanut viestiä vuosien takaa.
Suoraan on sanottukin, että olet parempi kuin muut. Ja kysytty oletko vielä yhtä hyvännäköinen.
Olen.
Juuri olin imettänyt vauvaa ja nostanut hänet pinnasänkyyn, kun puhelin soi. Ei kiitos :)
ainakin itsellä alkais kellot vähän kilkattaa, jos yhtäkkiä vuosien jälkeen muka olisin aivan überkiinnostavaa seuraa. Mites ne välivuodet ilman mua meni ihan mukavasti?
Suoraan on sanottukin, että olet parempi kuin muut. Ja kysytty oletko vielä yhtä hyvännäköinen.
Olen.
että olet parempi ja hyvännäköinen.. pöh. Haluavat vaan pillua kun eivät vissiin muualta tällä hetkellä saa.
Olen.
että olet parempi ja hyvännäköinen.. pöh. Haluavat vaan pillua kun eivät vissiin muualta tällä hetkellä saa.
Mutta eivät saa. Olen kyllä hyvännäköinen, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Sori vaan.
kun puhelin soi yksi ilta, ja soittaja oli yhenyön-tuttavuus kuuden vuoden takaa...
En vastannut koska olin nukuttamassa vauvaa =)
Kertoo miehen epätoivosta, ei mistään muusta.
No mitä epätoivoista siinä on jos välillä vonkaa vanhoilta hoidoiltaan?
Mieli tekee ja puhelimessa on vaikka 10 mukavan naikkosen numerot, niin ei se vaadi kuin yhden myöntävän vastauksen...!
Kaikki voittaa.
Minä kohtasin kauan sitten miehen jonka kanssa vietin kivan yön. Yhteystietoja tms. ei vaihdettu. Neljääntoista vuoteen emme tienneet toisistamme mitään. Mies oli nähnyt kuvani netissä, tunnisti minut huulistani, jotka olivat tehneet lähtemättömän vaikutuksen ja otti yhteyttä. Nyt asumme yhdessä ja meillä on yhteinen lapsi ja olen maailman onnellisin nainen. Näinkin voi olla, mutta todennäköisemmin mies on ap:lta seksiä vailla... Ja ei kai sekään paha asia ole :)
oikeesti teillä oli taivaallista seksiä, niin miksi se tyyppi otti yhteyttä vasta nyt? :D
perjantai-ilta ja sitä panettaa so? aika epätoivoista...
tänään on lauantai =D
sen yhen yön jälkeen viestiteltiin jonkin verran ja kumpikin myönsi ihastuneensa. Välimatkaa vaan oli semmoset 500 kilometriä, se oli käymässä mun asuinkaupungissa.
Asuu edelleen yhtä kaukana, nyt oli harrastuksen takia ajanu ohi tästä. Mä vaan olen niin muuttunut jo eri ihmiseksi, että en osaa kuvitellakaan näkemistä tai seksiä. En osaa ees vastata siihen viestiin.
ap
kun puhelin soi yksi ilta, ja soittaja oli yhenyön-tuttavuus kuuden vuoden takaa...
En vastannut koska olin nukuttamassa vauvaa =)