Mua neuvottiin pitämään vauva, vaikka ei ollut isäsätä varmaa tietoa.
kysyin täälläkin, että mitä jos se isä onkin se tummaihoinen.
Ja nyt sitten olen yhden mulatin äiti.
Vittu kun vituttaa.
mun lapseni oli sittenkin sen neekerin aikaansaama.
Miten voin rakastaa lasta joka näyttää apinalle ja on musta iholtaan.
Kun näin sen vauvan synnytyssalissa meinasin kuolla häpeään.
Miksi en tehnyt aborttia. Voi helvetti mikä elämä muakin odottaa.
Pieni neekerivauva hamuaa rintaa ja mua inhottaa.
Onko mahdollista antaa adoptoitavaksi vauva nyt, vaikka aikasemmin en sitä odotusaikan kertonutkaan neuvolassa.mitä ne kysyy syyksi?
Sanonko suoraan että oli väärän miehen lapsi, joka nyt synty?
Mun äiti hoitaa nyt sitä pentuu. Itse en halua sitä hoitaa oli kyllä niin suuri sokki se ihonväri, että huhuhuh.
Kommentit (6)
Mä ainakin itse mieluummin esim. imettäisin ja hoitaisin koiraa, kun lisääntyisin sen kanssa.
Kyllä vauvan ja lapsen voi antaa adoptioon myöhemminkin kun heti synnytyksen jälkeen.
Siitä vaan, sitä odottaa varmaan joku mukava perhe joka ei voi saada omaa lasta. Suomalaiset adoptiolapset ovat tosi suosittuja samoin pienet vauvat. Ja en usko että se ketään adoptiota harkitsevaa paljon häiritsee että lapsi on mulatti.
Mut jos ei oo niin annat sen lapsen HETI pois!
Soitat sossuun tai neuvolaan ja selitätä asenteesi ja toiveesi! Joku varmasti haluaa lapsesi. Vauvasi ei ansaitse sinua äidikseen!
Senkin rasisti idiootti!
Käytä hyvä ihminen ehkäisyä!!!!!
Ja älä tee ikinä lasta jos et sitä itse halua!!!
KOtimaan jonosta ei yleensä löydy vanhempia kuin terveille, valkoisille pikkuvauvoille. Onneksi kansainvälisestä jonosta löytyy vähän vähemmän umpimielistäkin porukkaa! :):)
Soitat sosiaalivirastoosi tai Pelastakaa lapset ry:hyn niin siellä neuvotaan eteenpäin.
<pyörittää silmiä> Toivottavasti tää on provo...