Paljonko 3-henkisen perheen ruokakulut kk?
Eli paljonko 2 aikuisen ja 1 kouluikäisen lapsen ruokamenot suunnillen kk jos lasketaan vain ruokakauppamenot eli ei ravintolassa syömisiä, ja niin että laitetaan peruskotiruokaa? Haen lähinnä että miten pienellä summalla vois pärjätä? Olisko joku menoista tarkka paikalla joka vois kommentoida?
Kommentit (4)
lapsi ´välipalankin mun kaa, päivälliset ja iltapalt syö kaikki kotona
meitä on kaksi aikuista ja kolmannelle menevä tyttö.
Ruokaan menee 250-350e/kk. S-market on kauppana, joskus hyvin harvoin citymarket.
N.350 ,siihen sisältyy kaikki paperit ,pulverit,puhd.aineet,muu hygienia,kissanruoka hiekka.Poika13v.Teen itse kaiken ruoan.Käytän hyväkseni tarjoukset.En myöskään osta mitään turhaa sokerihöttöjä vanukkaita,limuja jne.Poikani syö mielummin puuroa.Käymme silloin tällöin kylläkin syömässä ravintolassa emme kylläkään mäkkärissä tms .Ja kyllä me herkutellaankin jostain syystä poikani ei vaan ole makean perään.
mies syö päivällä töissä, lapsi koulussa, paitsi nyt lomalla.
itse syön aina kaiken kotona.
ja emme syö punaistlihaa, vaan kasvisruokia, ja kalaa, kanaa,kalkkunaa
halvimmillaan pääsen 400 e/kk maksimi on ollut 600e/kk
tuohon olen laskenut vesapaperit, pesuainet, eli niitä ostan kun tarjouksia on, jolloin kk ruokamenot isommat, samaa teen kuivatavaroiden kanssa, ostan tarjouksesta isoja määriä, sit ei tartte ostaa pitkiin aikoihin,
eli keskim määrä kuukaudessa on 500e