Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kautta kannattaa varata lasketteluloma?

Vierailija
14.07.2012 |

Olen lasketellut paljonkin - ennen eroa. Silloin aina menimme autolla ja kelomökki oli kauempana. Ensin varasimme autojunan, sitten mökin.

Nyt olisin lähdössä lasten kanssa kolmistaan, ja ilman autoa. Haluan tehdä tämän helpoksi, mutta liikaa ei ole rahaa. Kohteellakaan ei ole niin väliä, mihin tahansa, mihin pääsee hyvin julkisilla Helsingistä.

Onko bussireissut levottomia nuorten juttuja?

Pääseekö junalla muualle kuin Kolariin? Sieltä lienee hyvät bussiyhteydet hotelleille?

Tuleeko yöjuna halvemmaksi kuin lento Kittilään?

Miten Tahkolle pääsee?

Miltä sivustoilta varaatte majoitusta?

Mikä seuraavista kohteista on hiihtolomalla halvin: Tahko, Levi, Ylläs vai Ruka.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko harkinnut Alppeja - sinne pääsee suunnilleen samalla hinnalla kuin Lappiin.

Lappiin olen reissannut lasten kanssa lentäen - lentänyt Kittilään ja sieltä bussilla Ylläkselle/Leville (bussit lähtevät sopivasti aina lentojen saavuttua). Hotellin olen varannut hotellien omilta sivuilta, vertailua kannattaa tehdä.

Alpeille olemme reissaanneet Aurinkomatkojen kautta ja omatoimisesti. Lasten kanssa valmismatka on kätevämpi kun tilausbussi vie lentokentältä suoraan hotellin ovelle - ja lisäksi ainakin parempien hotellien kohdalla valmismatka tulee jopa omatoimimatkaa halvemmaksi.

Vierailija
2/2 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpeille olisi hinku. Siitä on jo vuosia kun olen siellä ollut. Lähtisin salamana. Mutta olen ajatellut sen olevan kalliimpaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan