Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Janome hyvä ompelukonemerkki?

Vierailija
14.07.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettikoneisiin verrattuna hiljainen ja toimii oikeasti.

Takuu muistaaksei 2v ja kahtena ekana vuotena ilmainen huolto. Ainakin siellä mistä minä ostin.

Vierailija
2/12 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myyjä lupasi 30-vuoden toimivuuden. :)

Kouluille ostavat niitä, ja kesto siellä 20+ vuotta.

Tykkään. Hyvä, hiljainen, toimiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 17 vuotta vanha Janome ja edelleen toimii kuin silloin ostaessa. Huollettu silloin tällöin ja ommellaan säännöllisesti, on kyllä ollut loistava ostos.

Vierailija
4/12 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janomen peruskoneen ja hyvin pelittää. Just sopiva vauhti polkimessa tuon ikäselle ja helppo langottaa. Itsellä käytössä Berninan ateljeekone. Hyvä peruskone.

Vierailija
5/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Janome peruskone palvellut 26 vuotta ja seuraava sukupolvi huristelee sillä nyt. Vankkaa tekoa. Huolla ja pidä voideltuna.

Vierailija
6/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä löytyy aika paljon voimaa. Tein joskus kylpytakin todella paksusta froteesta. En nyt jaksa laskea, montako kangaskerrosta on päällekkäin takakappaleen ja kauluksen yhtymäkohdassa, jossa toki ripustuslenkki samaa paksua froteeta. Se nivaska oli varmaan mun kämmenen paksuinen, mutta jotenkin se kone selvisi siitäkin. Ja tossa mun mallissa ei ole edes paininjalan puristuksen säätöä, mutta näköjään pärjää ilmankin..

Vierailija
7/12 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singer on marenkia Janomen rinnalla. Janome on pro-kone, sitä käyttää monet ammattilaiset ja mm. monet käsityöoppilaitokset.

Hyvät takuut - tosin sitä harvemmin tarvii kun Janome kestää ja toimii hyvin :)

Vierailija
8/12 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäviä ja simppeleitä käyttää. Niillä on pärryytelty tuhansia partioleirihuiveja nikottelematta

Vierailija
9/12 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi enää. Vaikea käyttää ja pitää kovaa ääntä. Napinläven ompelu ei toimi. Kone vähän yli 2 vuotta.

Vierailija
10/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ommellut sillä tikin tikkiä. Ottaa niin ankarasti päähän, kun tulin höynäytetyksi.

Vein ompelukoneeni huoltoon kiertävälle OmpSau-edustajalle. Laakerit siitä olivat menneet, ja korjaaminen olisi kuulemma maksanut enemmän kuin seitsemän uutta ompelukonetta.... 

Niinpä ajattelin pääseväni vähällä, kun menin ostamaan tältä edustajalta, jolla on muuten ollut kaksi muutakin firmaa eri nimillä, ainakin SikSak, on yksi niistä.  Kortti ei käynyt, piti maksaa seteleillä koko 700€ summa. Kuitti oli numeroimaton, siinä ei oltu eritelty ALV:tä, joten selvää veronkiertoa sen tyypin toiminta, pisti rahani taskuunsa ja hykerteli mennessään.

Lisäksi takuu luvattiin viisi vuotta. Todistus takuusta on kuitissa rastina. Koneen mallia ja sarjanumeroa ei näy missään, ja kun tyyppi menee vaihtamaan taas yrityksensä nimen, ei kukaan vastaa siitä takuusta. Lisäksi kuitissa oli eri yritysnimi kuin rekisterissä, joten tätä tyyppiä kannattaa varoa.

Vierailija
11/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita kannatta varoa. Kortin käymättömyys on yleensä huono merkki, jos palveluntuottaja on täyspäiväinen ammattilainen.

Vierailija
12/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen helvetinkone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän