Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä olen niin pettynyt.
14.07.2012 |
Huhtikuussa tehtiin lämpöpallohoito erittäin runsaiden kuukautisten takia.
Luin, että suurella todennäköisyydellä kuukautiset loppuvat hoidon myötä kokonaan.
No, mulla ei loppuneet. Ekat antoi viitteitä siitä, että loppuvat, kun vaan tiputteli 5 päivää. Sitä seuraavat ja nyt nää tänään alkaneet vuotaa kyllä ihan selkeesti.
Voi itkut sentään!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että tää on verilettujuttuja. Ällöttää lukee tällästä.