Muita joilla TODELLA HYVÄUNINEN vauva? :))
on nukkunut 10-12h yöunet PUTKEEN joka yö alle 2 kuukautisesta lähtien ! :O + 2-3 tunnin päiväunet päivittäin.
Meillä ei ole pahemmin lapsen takia univelkaa kertynyt! :) Muita, joilla on näin?
Pakko hehkuttaa ja olla onnellinen, kun hieman harmittaa joidenkin kavereiden, ja tuttavien puolesta kenellä ei näin ole...
Kommentit (23)
Nyt jo 14v nukkui myös 10 tunnin unia putkeen siinä 2-3kk iästä.Ja päikkärit 2-3 h.Ja tosi syvää ja sikeää unta.Siinä ei imuroinnit,telkkarit eivätkä pesukoneen jytinät häirineet.iVieläkin nukkuu pitkät yöunet menee ajoissa nukkumaan ja nousee hyväntuulisena.itse olen varsinainen yökyöpeli,mutta nukun kyllä hyvin ja aamulla kahvikupillisen verran aikaa olla rauhassa.
Lapsi oli todella huono nukkumaan vauvana, mutta minusta on kiva kuulla toisenlaisistakin vauvoista - elättelen toivoa, että toinen olisi parempi nukkumaan :)
Eka kun oli, niin meni meillä sitäpaitsi aikaa tajuta, että kaikki vauvat ei näin paljon valvota.
Juu, ja uskon kyllä olleeni hyvä vanhempi- ja lapsi oli varsin tyytyväinen vauva- se ei vaan nukkunut kunnolla, teki niin tai näin.
Pitäkää mulle peukkuja, eka valvotti varmasti toisenkin edestä, että voitais saada hyväuninen vauva :)
Nukkui noin 3vk --> 8kk 10h yöunet ja 2-3h päiväunet ( aluksi tietysti parit päikkärit, isompana yhdet)
Sitten kun alkoi nousta tukea vasten ylös alkoi myös yöheräily, mutta ehkä kerran aamuyöstä, joten ei kauheasti haitannut. Äitiysloma on ollut elämäni rennointa aikaa, ei tietoakaan univelasta!