Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 vuotta liian suuri ikäero tässä iässä?

Vierailija
14.07.2012 |

Olen 23 vuotias nuori nainen ja alkanut seurustelemaan 27 vuotiaan miehen kanssa. Nyt kuitenkin mietin, että onko ikäeromme liian suuri tässä ikävaiheessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos suhteessanne ilmenee ongelmia, niin kyllä lähtökohta on se, että olette yhdenvertaisia nuoria aikuisia.

Ehkä ikäero tuossa vielä näkyy hiukan eri asioihin ja tapahtumiin liittyvinä nuoruusmuistoina, mutta eiköhän sen asian pysty käsittelemään tuossa iässä.

Mutta tottahan ikäerosta saa ongelman missä tahansa iässä, kun oikein etsimällä etsii ongelmia, jotka voisivat liittyä ikäeroon.

Vierailija
2/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 21 kun tapasin mun miehen, hän oli silloin 35. Kohta ollaan oltu 8v yhdessä, onnellisesti naimisissa nykyään ja lapsia 2. Ikäero tuntui lähinnä suhteen alussa (kun sitä jännitti), mutta asia oli ihan ok jopa meidän läheisille.

Musta neljä vuotta ei tossa iässä ole yhtään mitään.. varsinkin jos olet jo siinä määrin itsenäistynyt että asut omillasi ja teillä on muutenkin elämäntilanteet kohtuu samanlaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samanikäisiä kuin te, ja ei meillä edes huomaa ikäeroa, itseasiassa varmaan parempikin näin, mies ehtinyt kasvaa ja ollaan nyt varmaan henkisesti samassa ;) Tavattiin kun minä olin 21 ja mies 25, nyt meillä ihana pieni tyttökin jo :)

Vierailija
4/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin 22 v naimisiin 4 vuotta vanhemman kanssa.

Vierailija
5/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et seurustele tosissasi. Ei nimittäin tule kellään mieleen ikäero, jos on oikeasti rakastunut.

Vierailija
6/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä mies alkaa jo olla MIES :)

Sinä naisena olet luultavasti jo henkisesti aikuinen ja kypsä tai ainakin toivon niin...

Voihan se ikäero tosiaan olla liian suuri jos oletkin vielä "teinivaiheessa".

Minä olin 22v. kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa ja mies oli silloin 25v. ja olimme henkisesti ym samalla tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi