Se tunne kun unessa ei pysty liikkumaan, on mulla pitkälti hereilläkin :(.
Miten voin olla niin heikko. Tuntuu että jalat painaa tonnin. Joku kirjoitti just et jotkut vanhemmat Puuhamaassa vaan laahautuu lasten perässä energiattomina, niin mä oon just sellanen vaikka haluaisin olla sellainen äiti joka innolla juoksentelee ja pomppii siel trampalle jne. Edes niihin korkeisiin liukumäkiin en lähde kun pitäis kiivetä hirveät portaat.
Kommentit (4)
Ihan fyysistä, että ei ole kyse siitä ettei huvita, mutta raajat tuntuu vaan keitetyltä spagetilta. Mulla oli kuntosalikorttikin pitkään, mutta jostain syystä salilla kun treenas lihaksia niin en päässyt juuri koskaan edes siihen vaiheeseen että lihaksia olis alkanut polttelee tai niihin saanut edes tuntumaa kun tuntui että liikkeitä yritti tehdä lähinnä keitetyllä makaronilla :(.
Kokemuksestakin tiedän, että stressi voi aiheuttaa monenlaisia fyysisiä oireita, mutta kyllähän tuo pitäisi käydä lääkärissä tsekkaamassa. Oletko jo käynyt?
Esim. kilpirauhasen vajaatoiminta tai joku puutostila voisi oireilla noin, mutta syitä on tietty paljon ja lääkäri kyllä osaa haarukoida oikeaan suuntaan.
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkitys siihen jo pari vuotta. Ihan hirveä fiilis kun tuntuu että lihakset on tehty taikinasta eikä niihin saa ruoskittua voimaa :(.
ap
Onko tunne enemmän fyysinen voimattomuus vai henkinen jaksamattomuus? Keittiöpsykogi epäilisi uupumusta tai masennusta ja kehottaisi juttelemaan ammattilaiselle.