Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kertoo työkaverista tai minusta, jos työkaveri ignooraa minut

Vierailija
14.07.2012 |

täysin, mutta juttelee ja naureskelee kaikkien muiden kanssa iloisesti. Onko vika minussa? Olen uusi työyhteisössäni. Muut työkaverit ovat olleet oikein ystävällisiä. Tämä kaveri on siis kaikille muille ystävällinen, mutta on kuin minua ei ole suurin piirtein olemassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisen hyvä työssäsi, koska sinut on sinne valittu.

Olet myös varmasti siisti, edustava ja mukava samoista syistä.

Olet saman ikäinen, suurinpiirtein kuin tämä ivallinen henkilö.

= Olet uhka hänen etenemiselleen.

Meillä on tämmöinen samanlainen henkilö. Asiantuntija, joka oikein nuoleskelee sihteereitä, miehiä ja muita, mutta toiselle naisasiantuntijalle tosi kylmän nihkeä.

Vika ei ole sinussa. Suu hymyyn ja anna palaa työssäsi ;) Jätä nämä kahvihuoneessa notkujat omaan arvoonsa. Niitä ja näitä kuvailemiasi henkilöitä on aina joka työyhteisössä.

Vierailija
2/11 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo?

Onko yhteisiä töitä? Meillä ei puhuta kuin töistä.

Oletko yrittänyt tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua kiinnostaa liikaa, mitä hän sinusta ajattelee. Kun todellisuudessa ajattelee sinua lainkaan. Luulet liikoja itsestäsi.

Vierailija
4/11 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule itsestäni liikoja. Tottakai hän tietää ja osaa työn paremmin kuin minä. Olen uusi. Mutta hänen käytöksensä on syrjivää.

ap

Vierailija
5/11 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhun ei voi luottaa?

Vierailija
6/11 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen tietävåt kaikki muut työkaverit.

ap

Vierailija
7/11 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen tietävåt kaikki muut työkaverit.

ap

Vierailija
8/11 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhdistelmä reviiriä puolustavaa, uusia kohtaan epäluuloista ja sosiaalisen pinnan alla silti ujoa ihmistä. Hänestä tulee sun symppis kaveri, kun olet ollut jonkun aikaa talossa ja hän huomaa että olet oikeasti jäämässä taloon ja olet oikeasti kiva tyyppi.

Kaikki eivät myy sieluaan heti ensi tapaamisilla, ei edes kuukauden päästä. Anna tyypille aikaa, siedä tämä alun hyytävyys ja saat palkaksi hyvän työkaverin.

Toinen vaihtoehto on puhua hänestä selän takana pahaa ja piilovittuilla ja näin vahvistaa hänen ennakkoluulojaan ihmisistä, jolloin hän luottaa ihmisiin entistä vähemmän jatkossa.

Tilanne ei ole sun vika eikä siinä ole henkilökohtaista vaan opittua ennakkoluuloa. Ole kärsivällinen, jos vain suinkin pystyt.

Vierailija
9/11 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhdistelmä reviiriä puolustavaa, uusia kohtaan epäluuloista ja sosiaalisen pinnan alla silti ujoa ihmistä. Hänestä tulee sun symppis kaveri, kun olet ollut jonkun aikaa talossa ja hän huomaa että olet oikeasti jäämässä taloon ja olet oikeasti kiva tyyppi.

Kaikki eivät myy sieluaan heti ensi tapaamisilla, ei edes kuukauden päästä. Anna tyypille aikaa, siedä tämä alun hyytävyys ja saat palkaksi hyvän työkaverin.

Toinen vaihtoehto on puhua hänestä selän takana pahaa ja piilovittuilla ja näin vahvistaa hänen ennakkoluulojaan ihmisistä, jolloin hän luottaa ihmisiin entistä vähemmän jatkossa.

Tilanne ei ole sun vika eikä siinä ole henkilökohtaista vaan opittua ennakkoluuloa. Ole kärsivällinen, jos vain suinkin pystyt.

Vierailija
10/11 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun on uutena jossain porukassa, kuten esim. työyhteisössä. Mun mielestä se on todella noloa ja junttia käytöstä tältä ignooraajalta. Anna tyypin ignoorata, älä kiinnitä sen kummempaa huomiota. Yleensä ignooraus kokemukseni mukaan on loppunut ajan myötä...

Vierailija
11/11 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin, mutta juttelee ja naureskelee kaikkien muiden kanssa iloisesti. Onko vika minussa? Olen uusi työyhteisössäni. Muut työkaverit ovat olleet oikein ystävällisiä. Tämä kaveri on siis kaikille muille ystävällinen, mutta on kuin minua ei ole suurin piirtein olemassa.

Olen pintapuolisesti seurallisen oloinen ja small talkia harrastan tuntemattomienkin kanssa. "Seuraavalle tasolle" pääseminen viekin sitten aikaa. En oikein osaa vitsailla ja hassutella uusien työkavereiden kanssa tai puhua mitään henkilökohtaisuuksia. Toisaalta joka päivä tavattavalle ihmiselle ei viitsi puhua niitä latteuksia kuin kassaneidille tai kerran kuussa tavattavalle ihmiselle. Siispä en oikein tiedä mitä puhuisin.

Työkavereista osa on jäänyt hyvin vieraiksi, jotkut ovat olleet pitkäänkin, mutta en vain keksi mitään puhuttavaa. Ignoorausta olisi, jos kahden keskenkään ei edes vastaisi toisen puheisiin mitään.