Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette totuta vauvaa myös pullolle?

Vierailija
14.07.2012 |

Noissa lapsettomat häät -ketjuissa ihmettelen ihmetysfanaatikkoja, jotka eivät missään voi kauaa olla, kun lapsi pitää imettää. Miksei sitä voi totuttaa myös pulloon?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei kanssa pullo kelpaa...vettä juo vähän pullosta jos siinä on nokka...ja kun pulloon laittaa maitoo niin sylkee kaiken pihalle...kokeillut jopa mustikkamaitoo vellitutuilla...halukkaasti yritti imeä mutta ei vaan osannut...mukeltaa vaan tuttia omituisesti kielellä suu auki... eikä syö tuttiakaan.yritetty myös jos joku muu juottaa,tulos että sisko sai juotettuu nokalla pullosta 50ml puoleen tuntiin...

Vierailija
22/25 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuttaa myös pulloon, muttei vauva huolinut pulloa eikä tuttia missään vaiheessa. Monesti pumppasin maitoa pulloon ja vielä kokeiltiin montaa eri pullomallia, mutta kun ei niin ei.

Tavallaan olen ihan tyytyväinen kuitenkin. Imetys oli kaikinpuolin helppoa eikä mulle koskaan osunut mitään sellasia menoja, ettenkö olis voinut ottaa vauvaa mukaan tai jättää vaan menemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuisitte äkillisesti sairaalaan tai tulisi joku muu tilanne, ettei imettää voi tai se on kielletty?

En kyllä oikein usko noita "se ei huoli" -selityksiä tai sitten vauva kuolisi nälkään, jos imettää ei voisi.

Älä usko, eipä ole minulta pois. Ja meillä oli tuollainen tilanne että jouduin leikkaukseen. Vauva oli onneksi jo 4 kk ikäinen ja pystyi syömään kiinteää mutta korviketta ei hyväksynyt ja pumppaamalla ei tullut ja voi kuule että pulloa yritettiinkin antaa ensimmäisen vuoden aikana ja paljon mutta ei.

Vierailija
24/25 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n tyhmyttää. Mun ei tarvitse täällä ap:llä kysellä miksi ja miksi tätä ja lyntätä ihmisiä.

Jos ap on niin tyhmä että ei osaa itse keksiä vastasta kysymykseensä, niin olkoon tyhmä saapas.

Vierailija
25/25 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidontulo tai imetys muuten voi loppua yllättäenkin ja silloinkin on kyllä helpompaa, kun vauva osaa jo syödä pullostakin.

syistä on hyvin, hyvin harvinaista. Jos noudattaa imetysohjeita, maidon ei pitäisi loppua.

Mitenkäs se että se imettävä äiti kokee stressiä vaikkapa sen imettämisen takia ja maidon tulo loppuu siihen. Vaikka äiti söisi, joisi, imettäisi usein, antaisi lapsen olla paljasta ihoa vasten ja nukkuisi riittävästi, mutta kuitenkin stressaisi siksi että osaako hän nyt varmasti imettää, saakohan lapsi nyt varmasti tarpeeksi ravintoa tai kokee äitiyden muutoin stressaavana. Tai mitä jos äiti masentuu ja siksi stressaa?

Niin ja stressihän on yksi yleisimpiä syitä miksi maidontulo saattaa ehtyä.

Kyllä, opetin lapsen hampaat pulloonkin heti kun se oli mahdollista. Näin lapsen isäkin sai olla vauvan kanssa miltei yhtä läheisesti kuin minäkin olin. Lisäksi sain aina välillä hengähdystaukoa ja pystyin käymään esim. kuntosalilla. Ei se maidon lypsäminen vie niin paljoa aikaa kuin ihmiset väittävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi