Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni sanoo Facebookia Faceksi??

Vierailija
14.07.2012 |

En ole koskaan omissa piireissäni kuullut Facebookia sanottavan kirjoitetunkaan puhekielen seassa Faceksi. Yleensä puhutaan Naamakirjasta, tai vaan FB:stä. Onkohan tää jotenkin alueellinen juttu (asun pääkaupunkiseudulla) vai vaan kaveripiirini käytäntö?

Toi Face vaan on noissa Minttu Vettenterän jutuissa jatkuvasti, pistää mua silmään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisesti Naamaksi.

Vierailija
2/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietty Feissarista puhutaan, ja voi olla jotain muutakin, muttei koskaan Face.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

urpoa.

Vierailija
4/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhekieleen oikein uppoa, päättyy lausuttaessa konsonanttiin. En ole kuullut puhuttaessa koskaan.

Vierailija
5/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhekieleen oikein uppoa, päättyy lausuttaessa konsonanttiin. En ole kuullut puhuttaessa koskaan.

nää urpot sanookin sen yleensä FASE. Ei ne mitään englantia osaa tai sit lausuu tahallaan väärin sen.

Vierailija
6/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes kirjoita, että face. Saati että sanoisin sen just nin kuin kirjoitetaan, vaikka päättyykin sitten konsonanttiin. Lärväimestäkin tulee puhuttua, ja naamasta.

Vierailija
7/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

faasebuukki.

Rakkaalla lapsella on monta nimea ja olen 40 vuotias korkeasti koulutettu, nettopalkka 4000e kuussa.

Mietin että kukakohan tämä ap on, luulee olevansa jotain kun ei sano face :D :D :D

Voi voi, lue vaikka kirja ja päde sillä.

Vierailija
8/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vokaaliin

Vierailija
9/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

faasebuukki.

Rakkaalla lapsella on monta nimea ja olen 40 vuotias korkeasti koulutettu, nettopalkka 4000e kuussa.

Mietin että kukakohan tämä ap on, luulee olevansa jotain kun ei sano face :D :D :D

tuo sun palkka nousta päähän...

Vierailija
10/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

faasebuukki.

Sanoo hän, joka pätee koulutuksella ja palkalla itse, muttei silti osaa lukea AP:n viestiä. Vai oletko Minttis -jengiä? Dummy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi