Miten voisin riimittelemällä kertoa VR:n lipunmyyjälle, että haluan yhdensuuntaisen matkan Jämsään?
Kommentit (26)
tätä voisin pienellä viilailulla käyttääkin!
Kerroppa missä sulla on pikkuinen pelto niin ostan sen.
ja napsakka riimipari. Jos on luukulla ruuhkaa, tuo voi olla varma valinta.
Hei tyyppi, kuule jutska tää
on mulla Jämsä määränpää
se junttila on, tää tiedetään
vaan Himoksen siintävän siellä nään
muutoin en sinne lähtiskään
VR:llä ilahtuvat.
Miten voisin kohteliaasti kysyä riimiparilla, voisinko saada paikan työskentelyhytistä, jotta voin viettää koko matkan rauhassa av:lla?
on mulla Jämsä määränpää
Mikä vitun junttila? Nytkö sitten korpilahti on IN kun se on liitetty Jyväskylään? Haloo pahvit. Nyt vaatii vähän selitystä, miksi Jämsä on junttils.
siksi pyydän sulta vainen
nettihyttiin voitko mut sijoittaa,
muuten en Jämsään jaksa matkustaa.
on mulla Jämsä määränpää
Mikä vitun junttila? Nytkö sitten korpilahti on IN kun se on liitetty Jyväskylään? Haloo pahvit. Nyt vaatii vähän selitystä, miksi Jämsä on junttils.
niin tulet ihan samoihin ajatuksiin.
Nyt ois mulla toive jänskä
kohteena on mulla Jämpsä
maksuvälineenä pimpsa
vitsivitsi: tässä lompsa
sieltä löytyy pätäkkää
enkä puolimatkaan jää
Tahdon nähdä Jämsän ja kuolla
nähdään rajan tuolla puolla
ennen kuin mut kuolo korjaa
tahdon moikata paria muutakin netin orjaa.
"Jänskä" ja "Jämpsä" ei rimmaa. (Ala-asteella opetettiin, että viimeinen kirjain ei riitä.) Eikä se oo Jämpsä vaan Jämsä.
Mitenkäs suu pannaan sitten kun jämsästä ja muista junttiloista loppuukin maidon ja lihan tuotanto kun kokoajan ajetaan maataloutta suomessa alas. Varmaan on tosi maukasta ostaa ulkomailta tuotteita kun ei tiedä niiden alkupäämäärää. Eli ihan vapaasti saatte dissata. Mää ainakin nauran teille sitten kun sairastutte eheccin, listeriaan tai salmonellaan..
"Jänskä" ja "Jämpsä" ei rimmaa. (Ala-asteella opetettiin, että viimeinen kirjain ei riitä.) Eikä se oo Jämpsä vaan Jämsä.
tää on jämpti. Ja jänskä ja jämpsä rimmaa ihan sairaan hyvin AV:n lyriikaksi.
Pikajuna Jämsään on
tänään ihan ehdoton
sieltä pois mä tahtoisi en tulla ollenkaan.
Konduktööri veikeä
pyyhkimässä hikeä
matkalaukun laiturilta yksinkin mä saan!
Ravintolavaunussa opiskelija-alennusta, kolmostuopista ei anneta!! Silloin mamma lämpenee ja tuopin viskaisee, hups, "Jämsään nyt jäät!" konnari karjaisee.
Mitenkäs suu pannaan sitten kun jämsästä ja muista junttiloista loppuukin maidon ja lihan tuotanto kun kokoajan ajetaan maataloutta suomessa alas. Varmaan on tosi maukasta ostaa ulkomailta tuotteita kun ei tiedä niiden alkupäämäärää. Eli ihan vapaasti saatte dissata. Mää ainakin nauran teille sitten kun sairastutte eheccin, listeriaan tai salmonellaan..
Jämsässä taidetaan olla tosikkoja. Mut onhan teillä kuuluisuuksiakin, kuten Jarno Björkqvist.
Jämsässä ei uhkaa salmonella
tahdon sinne junalla kolkutella
olen kyllästynyt kaupunkivankeuteen
jos lähden kuolemaan ankeuteen
Pikajuna Jämsään on
tänään ihan ehdoton
sieltä pois mä tahtoisi en tulla ollenkaan.
Konduktööri veikeä
pyyhkimässä hikeä
matkalaukun laiturilta yksinkin mä saan!
Ravintolavaunussa opiskelija-alennusta, kolmostuopista ei anneta!! Silloin mamma lämpenee ja tuopin viskaisee, hups, "Jämsään nyt jäät!" konnari karjaisee.
kiihkeää Jämsän tunnelmaa. Varsinkin viimeiset rivit puhuttelevat.
mullon sellanen olo
et mullon meno
siel misson eno
pikku pelto lämsä
siis suunaksi Jämsä
Tero