Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän vähän vajaa 11kk vauva söi tänään raxissa

Vierailija
13.07.2012 |

kurkkuja, herneitä, maissia, tomaattia, puolikkaan lihapullan, puolikkaan maissilastun, leivän, lusikallisen kermaperunoita, pari palaa kanaa ja kaurakeksin. Mitäs siihen sanotte ruokanatsit?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jaksaisin edes itse syödä noin paljon.

Vierailija
2/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vamma sillä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö kokeillut, olisiko pitsa maistunut?

Vierailija
4/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan tuosta sinne mahaan eksyi ehkä murto-osa, sormiruokaillen kun popsi.

-ap

Vierailija
5/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla sinun ateriasi? 1/4 maissilastua ja yksi herne?

Vierailija
6/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö kokeillut, olisiko pitsa maistunut?

oli niin tyytyväinen ährätessään noidenkin kanssa.

-ap

Vierailija
7/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia vauvan/taaperon kanssa edes mennään ravintolaan, edes sinne raxiin.... Eikö tuon ikäisille se kotiruoka olisi parasta?

Mun mielestä ulkona syöminen on vähän niinkun "aikuisten juttu", ja joo, olen kyllä oman ekaluokkalaisenkin vienyt ravintolaan, eli en nyt tarkoita että pitäisi täysikäiseksi kotona pitää.

Vierailija
8/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nyt tota mitenkää ihmeellisenä pidä,että kävitte raxissa. hyvä kun maistu.

mutta voi että mä inhoon tota sormiruokailu sanaa!!

Vierailija
9/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meilläkin tehdään.

Mua NIIN ärsyttää nää ruokanatsit!

Vierailija
10/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lapset kulkee perheen mukana. En ehkä olisi itse antanut maissilastuja tms kovin suolaista. Toisaalta pelkkä puolikas lastu nyt ei varmaan mitään haitannut ja saihan kokeilla erilaisia makuja ja tuntuja.

Vierailija
11/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia vauvan/taaperon kanssa edes mennään ravintolaan, edes sinne raxiin.... Eikö tuon ikäisille se kotiruoka olisi parasta?

Mun mielestä ulkona syöminen on vähän niinkun "aikuisten juttu", ja joo, olen kyllä oman ekaluokkalaisenkin vienyt ravintolaan, eli en nyt tarkoita että pitäisi täysikäiseksi kotona pitää.

mä olen lapset vienyt ihan vauvasta alkaen ravintolaan.

Ulkona syöminen on meillä koko perheen juttu. Eri asia jos mennään miehen kanssa kaksistaan ulos syömään, niin sitten mennään parempaan paikkaan ajan kanssa ja se on aikuisten juttu.

En aina jaksa kokata ja on se lapsellekin elämys päästä ravintolaan. Mitäs matkoilla lasten kanssa? Kannatko kotiruoat mukana vai ettekö liiku kodin ulkopuolella?

Vierailija
12/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissilastut toki suolaisia, samoin kanat ja kermaperunat, mutta nuo herneet tms. ihan ok. Itse en kyllä ikinä menisi Raxiin, mutta ei noissa vauvan ruuissa juurikaan vikaa ole. Mitä maksoitte vauvan syömisistä?

Vierailija
13/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissilastut toki suolaisia, samoin kanat ja kermaperunat, mutta nuo herneet tms. ihan ok. Itse en kyllä ikinä menisi Raxiin, mutta ei noissa vauvan ruuissa juurikaan vikaa ole. Mitä maksoitte vauvan syömisistä?

syö raxissa ilmaiseksi.

-ap

Vierailija
14/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvojen/taaperoiden kanssa ihmisten ilmoilla ja saattavat joskus ravintolaankin eksyä. Onpa ihmeellistä.

Vierailija
15/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisen leivän?Oliko päällysiä?

Vierailija
16/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisen leivän?Oliko päällysiä?

ilmeisesti pizzapohjasta leivottuja sämpylölöitä, tällä minkä vauva söi taisi kokoa olla voileipä keksin verran josta suuhun eksyi reilu puolet.

Ja ei mitään päällisiä, pelkkää tuoretta leipää.

-ap

Vierailija
17/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin itse en anna edes meidän 4v:n syödä jotain raxin lisäainepullia tai kanoja..

Vierailija
18/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä 11kk vanhasta ruokailijasta?

Olen joskus ollut RAXissa kaverin ja hänen vauvansa kanssa.

Kaveri antoi vauvan maistaa pitsan täytettä ja tarjoilija tuli pöytään vaatimaan täyttä maksua koska vauva ruokaili.

On ollut RAX boikotissa siitä lähtien.

Vierailija
19/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä 11kk vanhasta ruokailijasta?

Olen joskus ollut RAXissa kaverin ja hänen vauvansa kanssa.

Kaveri antoi vauvan maistaa pitsan täytettä ja tarjoilija tuli pöytään vaatimaan täyttä maksua koska vauva ruokaili.

On ollut RAX boikotissa siitä lähtien.

http://www.rax.fi/

Lue vaikka tuolta.

-ap

Vierailija
20/30 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten tuolla alkoi muutkin kertoilla että käyvät vauvojensa kanssa raxissa. what?! ja sitten ihmetellään et oho ku suomessa on pulleita lapsia..