Ainoastaan friikit miehet tykkää lihavista naisista, näin on!
Kommentit (44)
Mua kiinnostaa että missä olet törmännyt tai siis nähnyt tämän "miehesi" vaimon.
"ihminen" ja puolisoaan pettävä "ihminen" pitäisi minun mielestä aina viedä saunan taakse. Usein tällaisilla ihmisillä on muutenkin moraalitajussa vikaa, ja usein syyllistyvät muihinkin rikoksiin helpommin, koska moraalitaju on löyhä. Mm. petos, varkaus, murha jne... Sairasta.
Mies saa mun puolesta panna vaikka sähkötolppaa, hän ei ole mulle tilivelvollinen. Ja antaa toisen höpöttää, ei se ainakaan vaimoaan hauku, kunhan on todennut sen mikä mättää.
varatuilta äijiltä, joilla itsellään niin huono itsetunto, että pitää naida kaikkia vosuja, mitkä vain näkee. Minuakin usein varatut iskeneet ja tarinat juuri noita niin säälittäviä:
Vaimo ei anna
Vaimo on lihava
Vaimo on liian laiha
Vaimo ei ymmärrä
Minulta ei pillua tuollaiselle luusereille tipu, senkus sinä jaat, mutta sekä sinä että se varattu ukko olette molemmat helvetin säälittäviä
edes hiukan naiselta. Nykyisin näkee liian laihoja, joilla pelkät kuopat rintojen kohdalla, ei mitään lantiota ja kaupan päälle ruma naama. Kenen muna siinä seisoo? Ei kenenkään, paitsi homon