Ainoastaan friikit miehet tykkää lihavista naisista, näin on!
Kommentit (44)
Se, jos toinen osapuoli lihoo pitkän suhteen aikana VOI vähentää seksuaalisia haluja. Mutta ei välttämättä. Parisuhteen perusta on rakkaus ja ystävyys. Sama asia, jos joku vaikka joutuu rullatuoliin. Todennäköisesti kumppani rakastaa. Toisaalta ymmärrän pointin. On se vähä friikkiä jos lähtee hakemaan rullatuolipotilasta tai lihavaa naista, ellei itse satu olemaan samanlainen.
Kyllä minä luulen, että enemmänkin on kyse siitä, että nainen on mukava ja mies on ihastunut naiseen itseensä eikä tämän ulkonäköön. Aika harva tosiasiassa pitää esim. sellureisiä, roikkutissejä, maharöllyköitä, löllöahteria, kaksoisleukaa kauniina, kun totta puhutaan.
Minulle on tuttu jo aikuinen, todella naistenmies sanonut, että ulkonäkö on sellainen asia joka menettää merkityksensä kun toiseen tutustuu. Jos joku on tosi kaunis, siitä tietenkin kiinnostuu, mutta kauneus menettää merkityksensä jos ihminen onkin inhottava ääliö. Sama toisinpäin, sellainen joka ei ulkonäön puolesta innosta, voikin muuttua tosi viehättäväksi kun siihen tutustuu ja se onkin kaikin puolin mukava.
Että josko tuolla olisi osuutta asiaan.
Kyllä minä luulen, että enemmänkin on kyse siitä, että nainen on mukava ja mies on ihastunut naiseen itseensä eikä tämän ulkonäköön. Aika harva tosiasiassa pitää esim. sellureisiä, roikkutissejä, maharöllyköitä, löllöahteria, kaksoisleukaa kauniina, kun totta puhutaan.
Minulle on tuttu jo aikuinen, todella naistenmies sanonut, että ulkonäkö on sellainen asia joka menettää merkityksensä kun toiseen tutustuu. Jos joku on tosi kaunis, siitä tietenkin kiinnostuu, mutta kauneus menettää merkityksensä jos ihminen onkin inhottava ääliö. Sama toisinpäin, sellainen joka ei ulkonäön puolesta innosta, voikin muuttua tosi viehättäväksi kun siihen tutustuu ja se onkin kaikin puolin mukava.
Että josko tuolla olisi osuutta asiaan.
turn off, jos naisella ei ole rintoja, ei takamusta ja vielä kananpersetukka. Ihan kuin mies siis. Ei sellainen viehätä heteromiehen silmää.
Normaalikokoinen, kurvikas naisellinen nainen paras.
Tunnen itse monta kaunista lihavaa naista ja samoin monta rumaa laihaa. Toki myös toisin päin.
Suomessa ei ole feederi-tason lihavia, missä friikit miehet haluavat vaimostaan useita satoja kiloja painavan hoidettavan.
Lievää perskipeyttä havaittavissa. Onko se niin vaikea uskoa, että joku saattaa rakastua toisen persoonaan kuin pelkästään ulkonäköön? Samalla logiikallasi pelkästään friikit miehet tykkää alipainoisista. Toiset haluaa kauniin ja laihan "edustuspuolison" sänkyä lämmittämään, toiset haluavat rakastavan kumppanin aidolla rakkaudella.
Mun mies on onnekseni tuollainen "friikki". Timmikunnossa oleva hyvän näköinen sosaalisesti lahjakas upseeri. Ihana isä lapsillemme. Huomaavainen rakastaja ja puoliso JA tykkää pulleista naisista. Itselläni on muotoja ja painoindeksi 30 ja mieheni mielestä mahanikin on "suloinen". Meillä on paljon ja hyvää seksiä. ON se hyvä, että ihmisillä on erilainen maku, että löytyy jokaiselle joku sopiva. Mies kertoi olleensa elämänsä aikana yhden kerran laihan naisen kanssa ja sanoi, että siinä "luut kolkkasi yhteen". Kuulemma päätti ettei enää ikinä ole laihan naisen kanssa.
Mä en voi tajuta sitä että miksi joku kerää itselleen kiloja. Ei tartte laiha olla mutta ei myöskään liikalihava.
Meillä on loistavaa seksiä. Syy miksi tapaa usein minua on seksiä. Mies on kertonut että hänen vaimonsa on lihonut niin paljon vuosien saatossa että miehen seksihalut vaimoa kohtaan on kadonneet melkein kokonaan. Mä olen itse vaimon nähnyt pari kertaa ja on tosiaan melkoisen kokoinen!
Meillä on loistavaa seksiä. Syy miksi tapaa usein minua on seksiä. Mies on kertonut että hänen vaimonsa on lihonut niin paljon vuosien saatossa että miehen seksihalut vaimoa kohtaan on kadonneet melkein kokonaan. Mä olen itse vaimon nähnyt pari kertaa ja on tosiaan melkoisen kokoinen!
pyöreän ja isorintaisen kanssa. Oma vaimo on alipainoinen, ei rintoja, ei persettä ja helvetin ruma. Kuulemma olisi kuin miestä panisi. Nyt kuulemma on ihanaa, kun saa naiselta seksiä. Näin kertoi illanvietossa minulle. Itse en ole lihava enkä laiha, tavallisen nätti nainen, jolla onneksi on muotoja.
kuiskinut salarakkaalleen, että olet ihanan naisellinen, olen kyllästynyt miesmäiseen luurankonaiseeni :)
(Joo, eihän se salarakas ollut lihava, seksikäs ja MUODOKAS kylläkin :P )
kuten minä 68 kg/165 cm. En ole ryhävalas, vaikka painoa viitisen kiloa liikaa.
Hylje kyllä olet.
Huvittavia nää läskit ämmät, kun vähättelevät läskiensä määrää. Tuossa on se 15kg ylimääräistä löllöä, eikä 5kg... itsepetos on niiin tätä.
pyöreän ja isorintaisen kanssa. Oma vaimo on alipainoinen, ei rintoja, ei persettä ja helvetin ruma. Kuulemma olisi kuin miestä panisi. Nyt kuulemma on ihanaa, kun saa naiselta seksiä. Näin kertoi illanvietossa minulle. Itse en ole lihava enkä laiha, tavallisen nätti nainen, jolla onneksi on muotoja.
Mun miesystävän vaimo ei ole ruma, ainoastaan liian lihava. Heillä on joskus ollut kuulema tosi hyvä ja viriili seksielämä. Muutenkin mies puhuu hyvin kauniisti vaimostaan ja perheestään. On kuulema hyvä äiti ja ihminen. Seksi niillä ei nyt vaan suju ja miestä häiritsee liikakilot ja vaimon huono kunto.
Itse olen hoikka mutta en laiha.
Mun kaverimies tykkää "pulleista" naisista. Sen jokainen naisystävä ja nykyinen vaimo on kaikki olleet satakiloisia vähintään. Eikä ainakaan nykyinen laihduta millään lailla, limsaa ja karkkia yhdessä mättävät mm. automatkoilla jos jonnekin ollaan menossa.
Mikäs siinä, mieltymyksensä kullakin. Tollanen ylipaino on kuitenkin oikeasti epäterveellistä ja kostautuu varmasti iän karttuessa. En tiedä, onko tuonasteisen ylipainoisuuden ihannointi sen terveempää kuin hyvin laihojen tai vaikka äärimmilleen bodattujen naiskehojen ihannointi... Vaikka kai tuon "pulleusfanitukset" voi paremmin johtaa biologiaan ja vaikka johonkin kivikautisiin venuspatsaisiin.
Mun miesystävän vaimo ei ole ruma, ainoastaan liian lihava. Heillä on joskus ollut kuulema tosi hyvä ja viriili seksielämä. Muutenkin mies puhuu hyvin kauniisti vaimostaan ja perheestään. On kuulema hyvä äiti ja ihminen. Seksi niillä ei nyt vaan suju ja miestä häiritsee liikakilot ja vaimon huono kunto.
Itse olen hoikka mutta en laiha.
jaat vittua varatulle ukolle. Hei hienoa! Olet tehnyt naisen työn.
Itse olen ollut lihava ja seksielämään ei vaikuttanut millään tapaa eikä kuntooni.
Nykyisin bmi 19-20.
Sinä olet jollakin tapaa sairas ihminen, kun haluat tässä ketjussa jatkuvasti haukkua tätä vaimoa. Se sun panohoitosi höpöttelee lämpimikseen ja tuskin olet sen ainoa hoito. Panee muitakin. Pian on aidsit ja muut. Itse en ikinä alentuisi nussimaan varatun kanssa.
kaunis iloinen nainen, joka ottaa suihin, kuin ruma, lauta ja perseetön 18v. pojalta näyttävä kireänaamainen nainen, jolta ei saa ikinä, kun naama on aina norsunvitulla(ja jota en edes panisi)
Mua kiinnostaa että missä olet törmännyt tai siis nähnyt tämän "miehesi" vaimon.
itsetunto olla, että pönkittää sitä naimalla varattua miestä, jolla raasulla on niin lihava vaimokin? Ei jumalauta...
Onneksi minä saan vapaitakin miehiä ja onneksi minulla on itsetunto kohdillaan
Mies saa mun puolesta panna vaikka sähkötolppaa, hän ei ole mulle tilivelvollinen. Ja antaa toisen höpöttää, ei se ainakaan vaimoaan hauku, kunhan on todennut sen mikä mättää.
Mies saa mun puolesta panna vaikka sähkötolppaa, hän ei ole mulle tilivelvollinen. Ja antaa toisen höpöttää, ei se ainakaan vaimoaan hauku, kunhan on todennut sen mikä mättää.
varatuilta äijiltä, joilla itsellään niin huono itsetunto, että pitää naida kaikkia vosuja, mitkä vain näkee. Minuakin usein varatut iskeneet ja tarinat juuri noita niin säälittäviä:
Vaimo ei anna
Vaimo on lihava
Vaimo on liian laiha
Vaimo ei ymmärrä
Minulta ei pillua tuollaiselle luusereille tipu, senkus sinä jaat, mutta sekä sinä että se varattu ukko olette molemmat helvetin säälittäviä
Ei niitä jaksais edes raavaat palomiehet raahata ulos, saati että kantaisivat! Ehei..
Ootteko flädät kuulleet koskaan sellaisesta asiasta kuin normaalipaino?