Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainoastaan friikit miehet tykkää lihavista naisista, näin on!

Vierailija
13.07.2012 |

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy se että vaimoke on lihava ja laiska. Kukaan ei valittanut vaimon hoikkuudesta.

Miksi ette laihduta ja liiku, pidä huolta omasta terveydestä ja ulkonäöstä?

Vierailija
2/44 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy!

Laihat timmit naiset ja sopivasti muodokkaat isotissiset venus-naiset. (peukku)

Ääripäiden kanssa on toki vähän niin ja näin - harva tuskin naida henkarin tai ryhävalaan kanssa, mutta kaikki siltä väliltä, kelpaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sanotaan vaikka että jos nainen (ja vaikka mieskin) avioliiton aikana lihoo, ja siitä huolimatta toisiaan rakastavat, niin ovat friikkejä?

Vierailija
4/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo noita vyötärönmittaaja-miehiä, joille 5kg painonnousu on kamalinta mitä voi tapahtua (siis naiselle, itsehän kantavat vaikka mitä möhömahoja), niin tavallinen ja tylsä "friikki"mies on todellakin paras vaihtoehto itselleni! Painoa vahtivat miehet ovat yleensä helposti pettämässä jos kumppanin paino nousee tai hän ei pysty liikkumaan esim. sairauden vuoksi pitkään aikaan.

Vierailija
5/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tämän, olenhan Raavas Mies

Vierailija
6/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lihavaa ap mahtoi tarkoittaa. Ehkä ne miehet ovat friikkejä jotka ihannoi niitä todella isoja tyttöjä joista joitan dokumenttejakin tullut.

Vierailija
7/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä on niin kulttuurisidonnaisia asioista. Sitten kun tulee seuraava nälänhätä Suomeen, niin sitten hakataan kiveen vessakirjoituksia että vain friikit miehet tykkäävät laihoista naisista.

Vierailija
8/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden miehen joka tykkää 160/100kg naisista koska niillä on jättisuuret rinnat myös.

Vierailija
9/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä ne jotka niistä yli 200 kg naisista kun dokumenteissa näkee joskus tykkäävät, ovat vähän friikkejä oikeastikin. Miksi kukaan voi haluta (lähes) liikuntakyvytöntä naista jonka kanssa ei voi elää täyttä elämää ylipainon takia.

Mutta en kyllä sellaisia friikkeinä pidä jotka tykkää vaan vähän pyöreämmistä naisista, jotka ei kuitenkaan ole vielä sairaalloisen lihavia.

Vierailija
10/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä ne jotka niistä yli 200 kg naisista kun dokumenteissa näkee joskus tykkäävät, ovat vähän friikkejä oikeastikin. Miksi kukaan voi haluta (lähes) liikuntakyvytöntä naista jonka kanssa ei voi elää täyttä elämää ylipainon takia.

Mutta en kyllä sellaisia friikkeinä pidä jotka tykkää vaan vähän pyöreämmistä naisista, jotka ei kuitenkaan ole vielä sairaalloisen lihavia.

Monet hiukan pyöreät naiset ovat nättejä esin tämä.

http://www.tube8.com/hardcore/eden-dd-big-titty-eden-gets-fucked/189204…

Vierailija
11/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet hiukan pyöreät naiset ovat nättejä esin tämä.

<a href="http://www.tube8.com/hardcore/eden-dd-big-titty-eden-gets-fucked/189204…" alt="http://www.tube8.com/hardcore/eden-dd-big-titty-eden-gets-fucked/189204…">http://www.tube8.com/hardcore/eden-dd-big-titty-eden-gets-fucked/189204…;

Todella kaunis, panisin :)

Vierailija
12/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka nainen ja mulla on pienet rinnatkin. Jos olisin mies niin tykkaisin pehmeän naisellisista muodoista, enkä itseni kaltaisista luut-kolisee-vastakkain-muodoista..!

Tietysti mielluumin hoikka kuin lihava, mutta jos olisi hieman muotoja ja hoikahko vyötärö, niin olisi ihan täydellinen ja seksikäs kroppa. Minulla on kuitenkin paras olo hoikkana, kun bmi on 19, joten siinä pysyttelen niin kauan kuin mahdollista.

Vierailija
13/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka ja tiedän että mieheni pitää siitä. Itse en ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka laittavat raskauden piikkiin liikakilonsa. Kotonakin voi jumpata jos tuntuu siltä että ei raaski tai voi lähteä salille. Niin minäkin tein jumppasin kotona kilot pois mitkä raskauksista jäivät.

Jostain tänään luin jonkun terapeutin kertovan että miehet terapiassa tilittävät pahaa oloa siitä kun puoliso on lihonut paljon ja ei ole enää sen takia viehättävä.

Vierailija
14/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät naisista, jotka ovat laihoja ja lautoja.

Hoh hoijakkaa.

Jos nainen on tyyliin liikuntakyvytön ja makaa sängyssä 24/7 ja mies syöttää, on se friikkiä.

Jos nainen on "tavallisen" lihava ja mies tästä tykkää, niin se on aivan normaalia.

Vierailija
15/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilevästä homoudesta, jos mies pitää naisesta, jolla ei ole rintoja eikä persettä ja on laiha ja vielä lyhyeksi kynitty tukkakin. Mitä NAISELLISTA tuollaisessa on??

Itse bmi20 ja silti kurveja on ja pitkät hiukset

Vierailija
16/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laihtui liikaa, oli jo liian laiha(painoindeksi taisi olla joku 16) ja kaikki muodot olivat kaikonneet. Näytti karsealta. Noh, nykyisin tällä naisella laihuudenpalvojamies ja yhdessä käyvät tiuhaan salilla, että vakka taisi löytää kantensa. Veljelläkin jo uusi, terveen kokoinen nainen.

Vierailija
17/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa läskiä se on kuin niillä sängyssä makaavillakin ryhävalailla. Toki itseään voi aina lohduttaa että onneks mä painan vaa 150 kiloa, naapuri painaa 200 kiloa, se vasta läski onkin!

Vierailija
18/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä miehillä että naisilla on siinä itselläkin mahdollisuus vaikuttaa asiohin. Esim. siihen mitä itse kantaa kaupasta talouteen sisään. Mun painonhallinan yksi kompastuskivistä on ollut aina se, että mies joka liikkuu työnsä puolesta paljon, kantaa meille taloon karkkia ja pullaa, ja minä istumatyötä tekevä en sitten pysty vastustamaan houkutusta. Olen tästä sanonutkin, mutta eipä tuo miestä juurikaan hillitse. Itse kykenen kyllä jättämään herkut kauppaan, mutta jos ne ovat kotona kaapissa, on turha toivo että pystyisin olemaan syömättä.

Toinen juttu on se, että moni ihminen, sekä mies että nainen, syö suruunsa tai muuten lohduttaakseen itseään. Tai koska elämä on jämähtänyt johonkin television katseluun. Jos huomaa siis puolison paisuvan kuin pullataikina, niin kannattaa itsekin tehdä jotain sen eteen että perheen elintavat aktivoituisivat. Ihan takuulla moittimisen sijaan parempi keino on miettiä perheelle jokin energiaa kuluttava yhteinen harrastus ja sitten ryhtyä toimeen kuin moittia jo valmiiksi masentunutta ihmistä kiloista. Siitähän se mässäily sitten alkaakin.

Vierailija
19/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten minä 68 kg/165 cm. En ole ryhävalas, vaikka painoa viitisen kiloa liikaa.

Samaa läskiä se on kuin niillä sängyssä makaavillakin ryhävalailla. Toki itseään voi aina lohduttaa että onneks mä painan vaa 150 kiloa, naapuri painaa 200 kiloa, se vasta läski onkin!

Vierailija
20/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laihtui liikaa, oli jo liian laiha(painoindeksi taisi olla joku 16) ja kaikki muodot olivat kaikonneet. Näytti karsealta. Noh, nykyisin tällä naisella laihuudenpalvojamies ja yhdessä käyvät tiuhaan salilla, että vakka taisi löytää kantensa. Veljelläkin jo uusi, terveen kokoinen nainen.

tosi kiva veli sulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme