Lue keskustelun säännöt.
Piti nähdä kaverin kansa kaksin ilman lapsia ja ajan kanssa, mutta
12.07.2012 |
kaveri ottikin lapset mukaansa ja ehti olla vain tunnin. Nopeasti piti kahvit juoda kun käytiin.
Ärsytti. Minäkin olin järkännyt aikaa ja että pääsen ihan itsekseni käymään, mutta sitten hänellä oli kiire ja lapset mukana (2kpl, isoimman eli 7v.oli jättänyt isälle)
Tuli vielä 15min myöhässäkin. Mutta tämä nainen onkin miehensä tossun alla
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla