olen 38v enkä vielä koskaan ole ollut lapsettomissa häissä!
En edes tunne ketään joka olisi kertonut sellaiset järkänneensä...
Kommentit (15)
enkä muuten muista vielä koskaan nähneeni lapsia juoksemassa esim kirkon käytävällä kesken papin aamenen.
t.ap
Minulle ihan sama, kukin tyylillään.
itse on kyllä jätetty lapset vapaaehtoisesti kotiin. Nyt tämän kesän häiden kutsussa oli kaino maininta, että "Lapsiperheiden on hyvä tietää, että hääjuhlassa on alkoholitarjoilu". Enpä minä sinne haluaisi lapsia ihmettelemään miltä sukulaiset näyttävät kännissä.
kaikenkaikkiaan olen ollut häissä varmaan parikymmentä kertaa.
Siellä ei ollut mitään ohjelmaa, vain ruoka ja kahvi, sinänsä siis ihan ok. Mutta sitten alkoi tapahtua: esille kannettiin iso boolisammio, jossa oli kamalaa makeaa litkua ja samalla alkoi karaokelaulanta. Hetken sitä jaksoimme kuunnella ja katsella, sitten kutsui koti. Tuossa vaiheessa suurin osa vieraista oli jo melkoisessa kännissä, yök.
Toisiin emme menneet, koska emme saaneet lapsille kaitsijaa.
Tämäkin on tällainen nykyajan ilmiö; lapset pilaavat juhlat :(
Omat häät oli lapsettomat, todellakin!
lähes 4-kymppinen olen...enkä muista että koskaan olisi ne lapset haittatekijä juhlissa olleet. Pikemminkin ne örveltävät aikuiset (miehet...YÖK!"
junttihäitä joihin tulee omat lapset mutta ei kenenkään muun! Jopa oman siskon lapset jätettiin kutsumatta...moukkamaista!
En edes tunne ketään joka olisi kertonut sellaiset järkänneensä...
vai mikä on avauksesi pointti?
(8 ja säv edit viinaa valkoisessa kermakakkumekossasi...todellakin! ;D
..eipä oo todellakaan mun tyyliä kermakakkumekko, eikä ollu edes kermakakkua.
Kuohuviiniä todellakin vedettiin.
kuka sellaisia sitten järjestää? Onko nykynuorison trendi vai mikä? t.ap
ne olivat ehdottomasti tylsimmät häät, missä olen koskaan ollut. Ei ollut tanssia, eikä kyllä alkoholitarjoilukaaan. Vain loputtomasti tyhmiä leikkejä, joita inhoan yli kaiken.
kutsuttu kokonaiset perheet. Enkä tiedä minäkään, kuka sellaiset olisi pitänyt. Vasta tällä palstalla olen moisista kuullut!
kuka sellaisia sitten järjestää? Onko nykynuorison trendi vai mikä? t.ap
Nuorisoa tai ei, me oltiin 40+ kun järjestettiin lapsettomat häät. Mun serkku ja miehensä oli n. 26-28v. kun järjestivät omansa.
on juhlittu lähimpien ihmisten kesken. Ei kai sit ole tarvinnu karsia vieraslistasta mlapsia pois kun ei ole kutsuttu kaikkia maailman aikuisia :)