Kannattaako ostaa crosstrainer?
Aion hankkia yhden kuntoilulaitteen. Eniten olen kiinnostunut crosstrainerista. Onko hyvä ostos?
Tavoitteena on nostaa peruskuntoa, kestävyyttä ja kiinteytyä. Varsinaista painonpudotuksen tarvetta ei ole, mutta muutaman kilon pudotus ei haittaisi.
Kokemuksia kiitos!
Kommentit (24)
Olen aktiivinen juoksija ja treeneen välillä aina crostrainerilla. Suosittelen! Nivelystävällinen ja monipuolinen joka sään kuntoilumuoto;)
Hei. Mulla ois myytävänä crosstrainer kettler verso ! Uutena oon maksanut siitä 375e. Ja nyt myisin sen 150e. Monipuoliset ohjelmat ja vastuksia 8. Jos kiinnostuit niin soita 0440254935/ Nina
Siinä liike on kuin liukumista (hiihtoa) verrattuna takavetoiseen, jossa askellus on kuin stepperillä menisi.
Mä en tee muutakaan verenmaku suussa, olen varmaan just sellainen rouva-sauva-sisä-kävelijä. Oikeasti crossaaminen on kuitenkin sen verran tylsää että mulle telkkari on pakollinen. Lähinnä tarkoitus onkin lämmitellä matalalla, aerobisella syketasolla ennen lihaskunto-ohjelmaa.
Tarkoitus onkin lähinnä pitää paino kurissa ja kunto kohtuullisena. Mulla kropassa saa olla myös naisellista pehmeyttä :)
t. se josta crosstrainer on kiva