Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa crosstrainer?

Vierailija
12.07.2012 |

Aion hankkia yhden kuntoilulaitteen. Eniten olen kiinnostunut crosstrainerista. Onko hyvä ostos?

Tavoitteena on nostaa peruskuntoa, kestävyyttä ja kiinteytyä. Varsinaista painonpudotuksen tarvetta ei ole, mutta muutaman kilon pudotus ei haittaisi.

Kokemuksia kiitos!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta? En haluaisi heittää rahoja kankkulan kaivoon.

Vierailija
2/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nostan vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan josko syksyllä/talvella innostuisin

Vierailija
4/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan josko syksyllä/talvella innostuisin

että alkuinnostuksen jälkeen se jää vaatenaulakoksi. Tällähetkellä olisin enemmän kuin onnellinen, jos semmoisen omistaisin.

ap

Vierailija
5/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tuommonen missä voi vaihdella ohjelmia ni ei käy heti tylsäksi..

Vierailija
6/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun mies ei ole kotona niin korvaan sillä juoksulenkit. Samoin teen kovilla pakkasilla ja myrskyillä & kaatosateiden aikaan. Ihan ehdoton! Television ääreen kannattaa sijoittaa niin aika kuluu ihan huomaamatta treenaten.

Vierailija
7/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästiin ostamaan Xbox kinectin Ja siihen your fitness evolved pelin. Minä, joka en ole koskaan saanut petettäni ylös penkistä jopa tykkään nyt treenata. Aloitin ihan 2 minuutin treenillä, jota en kehtaisi yleisessä kimpassa tehdä, koska kunto oli mitä oli. Siitä olen sitten nostanut aikaa sitä mukaa kun kunto on parantunut. Kohta uskaltautuisin ehkä jopa oikeaan ryhmäliikuntaan mukaan.

Vierailija
8/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun mies ei ole kotona niin korvaan sillä juoksulenkit. Samoin teen kovilla pakkasilla ja myrskyillä & kaatosateiden aikaan. Ihan ehdoton! Television ääreen kannattaa sijoittaa niin aika kuluu ihan huomaamatta treenaten.

kun televisiota katson muutenkin illat (kun lapsi nukkuu, olen yh), niin ihan hyvin voisin samalla tehdä sen trainerin päällä. Kiitos viestistäsi.

ap

Vierailija
9/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut tavaksi polkea 15-30 min 3-6 krt viikossa. Paino pysyy kurissa ja kroppa kuosissa.

Vierailija
10/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana, unohda kaikki tv:n katsomiset ja lehden lukemiset crossatessa! Siinä pilaat vaan samalla kertaa kaksi mukavaa tekemistä. Jos töllötät telkkua, et todellakaan saa tarpeeksi tehoja peliin.

Musiikki sen sijaan on ehdoton! iPod, känny+Spotify....

Aloita 20-30 min polkemisella, kokeile, mikä on alkuun sellainen "hiki irtoaa" -tahti. Tarkoitus ei ole tappaa itseään.

Kun olet päässyt parin-kolmen viikon jälkeen alkuun, rupeat nostamaan tehoa ja kestoa.

Mä olen muokannut kroppaani parin kuukauden aikana yhden vaatekoon alaspäin, löytänyt hauikset ja reisilihakset sekä saanut selän kivuttomaksi.

Mutta oikeesti, se polkemisen on oltava täyttä työtä, ei mitään "rouvien sauvakävelyä sisällä." Vastukset ylös, kädet ja olkavarret ja rintalihakset töihin. Reisistä ja kankuista nyt puhumattakaan.

Onhan se crossi myös ihan "kiva", mutta "kivalla" ei yleensä tulosta tehdä. Eli, älä suotta sitten huiputa itseäsi, puoli tuntia laiskaa samoilua ei auta sua ollenkaan.

Älä tilaa postimyynnistä, hae urheiluvälinekaupasta, saat sen koottuna kotiisi. Itse olen koonnut kaksi crossia ja kestivät vuoden molemmat. Kolmannen otin sporttiliikkeestä, on nyt jo kaksi vuotta ollut ahkerassa käytössä eikä mitään ongelmaa.

Vierailija
11/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana, unohda kaikki tv:n katsomiset ja lehden lukemiset crossatessa! Siinä pilaat vaan samalla kertaa kaksi mukavaa tekemistä. Jos töllötät telkkua, et todellakaan saa tarpeeksi tehoja peliin.

Aloita 20-30 min polkemisella, kokeile, mikä on alkuun sellainen "hiki irtoaa" -tahti. Tarkoitus ei ole tappaa itseään.

Kun olet päässyt parin-kolmen viikon jälkeen alkuun, rupeat nostamaan tehoa ja kestoa.

Mä olen muokannut kroppaani parin kuukauden aikana yhden vaatekoon alaspäin, löytänyt hauikset ja reisilihakset sekä saanut selän kivuttomaksi.

Mutta oikeesti, se polkemisen on oltava täyttä työtä, ei mitään "rouvien sauvakävelyä sisällä." Vastukset ylös, kädet ja olkavarret ja rintalihakset töihin. Reisistä ja kankuista nyt puhumattakaan.

Onhan se crossi myös ihan "kiva", mutta "kivalla" ei yleensä tulosta tehdä. Eli, älä suotta sitten huiputa itseäsi, puoli tuntia laiskaa samoilua ei auta sua ollenkaan.

Älä tilaa postimyynnistä, hae urheiluvälinekaupasta, saat sen koottuna kotiisi. Itse olen koonnut kaksi crossia ja kestivät vuoden molemmat. Kolmannen otin sporttiliikkeestä, on nyt jo kaksi vuotta ollut ahkerassa käytössä eikä mitään ongelmaa.

Samaa neuvon minäkin, mitä ostamiseen tulee. Ostin itse koottavan paskaversion Hobby Hallista. Kesti tuskin vuotta. Eli ylläolevassa sitaatissa on hyvä neuvo ainakin mitä ostamiseen tulee.

Vierailija
12/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoiltua tulee kun on laite kotona. Mulla on myynnissä tommonen vähän parempi laite. Eron myötä jouduin muuttamaan pienempään kämppään ja sen takia ollut varastoituna kaverin luona reilun vuoden.

http://www.huuto.net/kohteet/crosstrainer-tunturi-c65-vm-2009-vahan-kay…

Osta pois. Uudesta vastaavasta joutuu pulittamaan n. 1400€. Ehdottomasti hyvä laite!

Vierailija
13/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku hakee pois Espoosta,ostin ennen raskautta ja nyt pari lasta. En oo löytänyt koskaan sopivaa aikaa sitä käyttää ja niiden ne pelätyt raskauskilotkin kadonneet joten en tee sillä mtn.

Vierailija
14/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankit ei painoisia esim 6 kg ja 8 kg. Saat nopeammin ja enemmän lihasta, sykettä ja vaihtelua harjoitteluun kuin mitä crosstreinerillä + moninkerroin halvemmalla. Lisäksi säästät kodissasi monta neliötä säilytystilaa.

nim. omistan sekä crosstreinerin että kahvakuulat

Vierailija
15/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säännöllisessä käytössä ainut vehje mikä ei ole jäänyt pölyttämään ja jota on mielyttävä käyttää.

Vierailija
17/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nitise eikä natise eikä heilu.

Vierailija
18/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaisin kun tulisi sillä pääasiassa veivattua.

Ihan jo hilkulla ole että tilaanko :)

ap

Vierailija
20/24 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä joka ekana vinkkasin siitä telkkarin ääreen asentamisesta, niin täysillä tehoilla teen ja samalla katselen sarjoja teeveestä! Maratooneja olen juossut, joten enpä usko että ihan puppua puhun. Katselen muuten lenkilläkin maisemia :D Ja urheilutaustaa on ihan vuosia taaksepäin eikä mitään paria kuukautta..

Mun laite on hankittu netanttilasta ja on kestänyt ihan hyvin. ainut vika on ollut pieni heiluminen, jonka sai korjattua kuminpaloilla. Mulla ei valitettavasti ollut varaa laadukkaampaan, mutta onni oli myötä ja laite on ollut siis ihan ok.

Crosstrainerilla voi myös tehdä "vetoja" eli polkea vähän aikaa ihan täysillä ja sitten taas matalalla sykkeellä. Tai sitten tehdä pitkä treeni, eli joskus poljen jopa 1,5 tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi