5kk ikäinen kisu ollut meillä nyt 2 vrk. Mourunnut kaiket yöt..
Itkeekö kenties koti-ikäväänsä (ed. paikassa oli monta kissaa ja nyt yksin) vai onko vain erittän metelöivä kisu. Tässä ei ole saanut nukuttua 2 yöhön. Päivällä kisu vetelee sikeitä ja välillä hereillä ollessaa mouruaa, mutta auta armias kun tulee yö, sitten se alkaa. Onko vielä sopeutumisongelmia vai mitä?
Kommentit (9)
Jos on tyttö, niin sillähän voi olla ensimmäinen kiima. Mä otin viime lokakuussa 1,5-vuotiaan tyttökissan, ja voi sitä mourunaa öiseen aikaan. Ei tullut nukkumisesta mitään. Leikkautin sen, niin jopa mourunat loppui ;)
kissaa ei lie leikattu, kun on niin nuori. Äkkiä lääkäriaika, niin pääsette vaivasta ja ennenkaikkea kissa saa helpotuksen. Jos ei ole pentuja tarkoitus tehdä siis.
kissaa ei lie leikattu, kun on niin nuori. Äkkiä lääkäriaika, niin pääsette vaivasta ja ennenkaikkea kissa saa helpotuksen. Jos ei ole pentuja tarkoitus tehdä siis.
ja päivät lymysi piilossa ja nukkui. Meinasi hermot mennä :) Mutta ei sitä kauaa kestänyt, raukka oli vaan uudessa paikassa ja yksin. Kissa oli jo leikattu, 7kk vanha.
Kyllä se ap varmasti rauhoittuu kun tottuu uuteen ympäristöönsä. Itkee siis vielä ikäväänsä.
Ja jos ne ei ole päivällä saaneet tarpeeksi virikettä ne mouruu yöllä. Olen yh siis jolla lapset välillä isällä. Kun lapset on kotona niin kissat saa ylitse huomiota ja nukkuu yönsä. Mun ehdotus on että ota sille kissalle kaveri. Sekin helpottaa!
Jos siis kovasti mouruaa. Tyttökisuilla kun on tapana mouruta aikas kovasti tuona aikana. Ei ole mitenkään outoa, että tulisi tuon ikäiselle.
Toivotaan, että tämä menee nopeasti ohi. En ole uusi kissanomistaja ja tiedän,että kissat ovat yöeläimiä. Entinen vain ei sentään tuollaista meteliä pitänyt vaikka sattui eka kiima-ajan kärsimäänkin, sekin oli poika.
Toivotaan, että tämä menee nopeasti ohi. En ole uusi kissanomistaja ja tiedän,että kissat ovat yöeläimiä. Entinen vain ei sentään tuollaista meteliä pitänyt vaikka sattui eka kiima-ajan kärsimäänkin, sekin oli poika.
tuliko yllätyksenä, että kissat ovat yöeläimiä? Kissat valvovat yöt ja nukkuvat päivät. Toisin kuin koirat. Kissaa ei voi opettaa nukkumaan yönsä. Ne oikeasti valvoskelee yöt. Olishan se kiva, että sillä olis joku toinen kissa siellä seurana.