Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä voin sanoa ihan suoraan etten tule osallistumaan häihin joissa...

Vierailija
12.07.2012 |

ei lapsivieraita sallita ja johtuu ihan siitä etten todellakaan "tuhlaa" lapsivapaata aikaani toisten häihin vaan silloin harvoin kun onnistutaan saamaan lastenhoitaja (luotettava sellainen ketään tuntemattomia meille ei tule)niin käytämme sen ihan oman parisuhteemme hoitamiseen.

Joku voi olla sitä mieltä että tämä on itsekästä mutta mielestäni minulla on tähän täysi oikeus.

Poikkeus voisi olla jonkun ihan lähisukulaisen tai ystävän häät mutta mun tuttavapiirissä lähimmät ihmiset kutsuisivat myös lapseni.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muistat sen sitten ettei tarvi alkaa kohteliaasti kieltäytyneelle osoittamaan mieltään!

Nimimerkillä kokemusta on!

Vierailija
2/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kiva jos sullakin olisi sen verran käytöstapoja, että vaivautuisit ilmoittamaan ettette ole tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ilmoitetaan kun emme tule mutta miksi kutsut pelkästä kohteliaisuudesta? Melkoisen säälittävää kerjätä ihmisiä tulemaan...t.ap

Vierailija
4/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät yleensäkin ovat niin tylsä tapahtuma etten ihan heti tuhlaisi vapaa-aikaani sellaiseen jos kyse jostain vieraammasta ihmisestä.Häät on pakkopullaa!

Vierailija
5/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aika meidän häissämme tuntuu siltä että tuhlaisit aikaasi niin voit mun puolesta suksia vittuun mun elämästä.

Ei kiinosta vähääkään sunlaiset ämmät.

Vierailija
6/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanovat tuhlaavansa aikaa ystäviensä häissä.

Miksi sä menet sinne sitten edes perheenä, onko parempi tuhlata yhteinen perheaika jonkun häihin?

Mä en ainakaan halua häihini ihmistä joka tuntee noin. Onneksi mulla ei ole noin paskoja ystäviä.

Vierailija
7/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on kivaa kun kerrotte milloin lapset laitettiin anopille ja milloin omalle äidille ja lähdettiin viikonloppulomalle Tukholmaan tai kylpylään.

Mutta kun menen naiomisiin niin te ette voi jättää lapsia heille kun ne ois pakko saada häihini mölyämään, koska niillä on hienot juhlavaatteet, jotka jää kohta pieniksi. Olisi eri asia jos ette koskaan ennen olisi jättäneet lastanne hoitoon, mutta kun niitä omia menoja on ollut. -Ai niin, teidän parisuhde on tärkeä asia. Eiku...kaikkein tärkein.

Joten bye-bye

Jäädään joulukortti-ihmisiksi, niin on paras.

Vierailija
8/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni en ole kaltaistenne kanssa tekemisissä sillä itse juhlin vain lähimmäisteni kanssa ja koko perheellä yleensä juhlitaan. Näin minä ja kaikki kaverini :D

Kumminkaiman juhlia ei kaipaa kukaan!

t.ap

Vierailija
9/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman parisuhteen hoito?

Olen apn kanssa samoilla linjoilla että häihin vain jos kutsu tulee lähimmäiseltä ihmiseltä ja meillä kans on tapana kutsua lähimpien ihmisten koko perhe!

t.ohis

Vierailija
10/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

,että Suomessa mennään melko "iäkkäinä" (ei siis ihan teineinä) naimisiin! Mutta onko täällä tosiaan aikuisia keskustelemassa?

Infantiileja nuo suomalaiset!

Vierailija
11/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni en ole kaltaistenne kanssa tekemisissä sillä itse juhlin vain lähimmäisteni kanssa ja koko perheellä yleensä juhlitaan. Näin minä ja kaikki kaverini :D

t.ap

sanoit AJAN TUHLAAMISEKSI ystäviesi häissä oloa!!!! Haloo idiootti!!

Sä viet koko perheesi ystävän häihin tuhlaamaan aikaa koska yhteistä aikaa miehen kanssa et ystävään tuhlaisi.

Vierailija
12/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaisi järjestellä lastenhoitoa ja ostella lahjoja häiden takia jotka mua ei kiinnosta tippaakaan. Kohteliaasti sitten olen kieltäytynyt kutsusta.

Vierailija
13/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanovat tuhlaavansa aikaa ystäviensä häissä.

Miksi sä menet sinne sitten edes perheenä, onko parempi tuhlata yhteinen perheaika jonkun häihin?

Mä en ainakaan halua häihini ihmistä joka tuntee noin. Onneksi mulla ei ole noin paskoja ystäviä.

Mun mielestä häät on aivan ihanan romanttinen tapa viettää sitä aikaa miehen kesken ilman lapsia. Varata hotelli vaikka koko viikonlopuksi ja ainakin häissä joissa mä oon ollut, on aina ollut niin ihana fiilis että 15v naimisissa ollutkin saa jotain kipinää ja romanttisuutta parisuhteeseen. Harmi että joillakuilla on noin surkeita kokemuksia häistä, että pitää sitä jotenkin "tuhlauksena".

Vierailija
14/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

sanoit AJAN TUHLAAMISEKSI ystäviesi häissä oloa!!!! Haloo idiootti!!

Sä viet koko perheesi ystävän häihin tuhlaamaan aikaa koska yhteistä aikaa miehen kanssa et ystävään tuhlaisi.

Ihmettelen jos noin idiootilla on edes ystäviä. Muutama kaveri voi olla ja nekin säälistä.

Vierailija
15/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERRO IHMEESSÄ IDIOOTTI!

Vierailija
16/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut jonkin hääjuhlista. Ihme juttu...ei mullekaan ne häät mikään elämää suurempi asia ole. Yleensä lähinnä pakkopullaa...

Vierailija
17/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mielestäni en missään kohtaa aloituksessa puhunut mitään siitä että ystävieni häät olisivat ajanhukkaa :D

Ymmärrän toki että eräille voi luetun ymmärtäminen olla haasteellista etenkin kun tunteet ovat pinnassa.

Ysäväni eivät vaan koskaan ole jättäneet lapsiani kutsumatta. Tuttavat ja kaukaiset sukulaiset on väkeä joiden juhliin en vapaa-aikaani tuhlaa!

t.ap

Vierailija
18/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissäni oli erikseen tilat lapsille. Tuotatettiin paikalle tv ja dvd, leffoja, leluja ym ja MLL:n hoitajia 2 tyttöä.

Tilat sijaitsivat varsinaisen juhlatilan alakerrassa, siellä oli sohvia pötköttelyyn ym.

Lapset pääsivät tapaamaan vanhempiaan aina ikävän yllättäessä ja vanhemmat kävivät välillä kurkkaamassa omiaan.

Mitenkähän tällainen saataisiin yleistymään?

Vierailija
19/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTEI KAIKILLE NE HÄÄJUHLAT OLE NIIN MIELENKIINTOISET JUHLAT JA SUURI ASIA? Minustakin on ihan luonnollista että jos on vaikeaa saada hoitajaa lapsille ei sitä aleta tuhlaamaan häihin jotka eivät kiinnosta...

Vierailija
20/66 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissäni oli erikseen tilat lapsille. Tuotatettiin paikalle tv ja dvd, leffoja, leluja ym ja MLL:n hoitajia 2 tyttöä.

Tilat sijaitsivat varsinaisen juhlatilan alakerrassa, siellä oli sohvia pötköttelyyn ym.

Lapset pääsivät tapaamaan vanhempiaan aina ikävän yllättäessä ja vanhemmat kävivät välillä kurkkaamassa omiaan.

Mitenkähän tällainen saataisiin yleistymään?

hieno idea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän