Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

He te kaikki jotka tsemppasitte mua yh:na kaksosten äidiks.. En tiedä

Vierailija
12.07.2012 |

ratkaisiko elämä/kohtalo tän asian kannaltani onnekkaasti vai mietinkö loppuikäni vauvojani, mutta, viime viikonloppuna tipahdin eksän tönäisemänä raput alas niin että loukkaannuin sairaalakuntoon ja molemmat sikiöt menehtyi. Vaikka toivoin jopa keskenmenoa välillä, ei tätä tunnetta voi silti kuvailla!!! itken ja itken.. voiko tuosta nostaa syytettä? olin kumminki päättäny jo pitää vauvat eksän vastustuksesta huolimatta!! ja nyt tää. Onneks on nuo 2 lasta jotka suht koht pitää järjissään :((((((

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin perään. Hän tutkii tämän ja ottaa suhun yhteyttä ja neuvoo mitä sinun tulee tehdä jos haluat. Tsemppiä.

Toki selvitän itsekin kunhan jaksan, ja pari ystävää tukena myös. ap

Vierailija
22/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä sanottu mitään? Miten selitit siellä kaikki mustelmat ja ruhjeet (joita varmaan tuli?) ja keskenmenon? Joka tapauksessa, ei ole pätkääkään sinun tehtävä miettiä millä todistat tapahtuneen. Lampsit poliisilaitokselle, kerrot mitä tapahtui ja he sitten hoitavat tuon todistelupuolen. Voitko rehellisesti sanoa, ettei tuommoisesta käytöksestä ollut mitään merkkiä aiemmin? Entä tulisiko mieleesikään kertoa tuolle uudelle vosulle, ettei ehkä kannata olla tuommoisen mielipuolen kanssa?

Näitä kaksosia ei halunnu edes nähdä, kun löysi uuden rakkaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä sanottu mitään? Miten selitit siellä kaikki mustelmat ja ruhjeet (joita varmaan tuli?) ja keskenmenon? Joka tapauksessa, ei ole pätkääkään sinun tehtävä miettiä millä todistat tapahtuneen. Lampsit poliisilaitokselle, kerrot mitä tapahtui ja he sitten hoitavat tuon todistelupuolen. Voitko rehellisesti sanoa, ettei tuommoisesta käytöksestä ollut mitään merkkiä aiemmin? Entä tulisiko mieleesikään kertoa tuolle uudelle vosulle, ettei ehkä kannata olla tuommoisen mielipuolen kanssa?

ja synnytys käynnistyi tuon tapahtuman seurauksena, mutta molemmat lapset tyttö ja poika olivat liian pieniä selvitäkseen. Kerroin lääkärille joka ohjeisti ottamaan yhteyttä poliisiin mutta kun eksä väittää että katkeruuksissani syytän häntä vaikka itse horjahdin. Pää ei vaan kestä :((((!!!!!!!!ap

no tottakai se syyttää sua horjahtamisesta!

luulitko tosiaan,että se myöntää törkänneesi sut!?

ihan kamala mies! haet sen lähestymiskiellon myös! tiedä mitä se seuraavaksi sulle tekee!

Vierailija
24/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entä lapset?

ja miten jaksan jonkun oikeusprosessin, sana vastaan sanaa, samlla pitäis huolehtia pienten siunaustilaisuus, pysyä järjissään niin et toiset lapset tulee hoidettua jne jne..Tuntuu et oisin sairaalakunnossa just nyt, mut ei auta, lapsiani en halua antaa sille kusipäälle ja tunnekylmälle nyksälleen. Miten voikin olla kaikki näin mustaa? Mitä jos mä sekoan kokonaan? epätoivoinen ap

Vierailija
25/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikosuhripäivystyken puhelin on tällä hetkellä auki, ja sinne voi soittaa numeroon 0203 16116.

kriisikeskukset on toinen paikka, josta saa apua ja neuvontaa kaikkiin kriiseihin.päivystys on numerossa 01019 5202 ja se on tosi hyvin auki. Se on hyvä numero aloittaa myös. Kriisikeskuksiin voi myös mennä paikanpäälle, mutta kannattaa ensin soittaa.

Isot tsemppaukset! Hae itsellesi apua ja neuvoja niin jaksat paremmin. Et ole ainoa perheväkivallan uhri, ammattilaiset osaavat kyllä auttaa.

Vierailija
26/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tekee rikosilmoituksen automaattisesti pahoinpitelystä kun kuulee ja näkee pahoinpitelyn uhrin. Ei ole lievä pahoinpitely, vaan rikos josta kuka tahansa voi tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
27/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vaan niin hajalla, lamaantunut, kipeä, katkera, kaikkea.. ja kamala syyllisyys kahden lapsen hoidosta, ansaitsevat nyt parempaa kuin surusta sekopää-äiti.. Jos ois pk-seudulla joku halukas auttaja, nyt oon jo niin nöyrä et kaikki apu otetaan vastaan.. ap joka pelkää just nyt suljetulle joutumista ;(( Tän episodin jälkeen en halua edes nykyisiä lapsiani sen hirviön lähelle, vaik väittää et heitä rakastaa..

Vierailija
28/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka heti! Ei tarvitse arastella soittamista, sieltä ohjataan kyllä eteenpäin jos on tarvis!

on tosi ymmärrettävää että on todella kurja ja kipeä ja syyllinen olo, mutta ei ole sinun vikasi että sinua on kohdeltu todella väärin!

Ammattiavun lisäksi, olisiko sinulla joku ystävä tai oma äiti tai vastaava, joka voisi ottaa lapsesi vaikka yhdeksi yöksi hoitoon, että voisit keskittyä itsestäsi huolehtimiseen? Jos tuntuu ettet millään lapsia jaksa hoitaa kunnolla, niin ota yhteyttä alueesi sosiaaliasemalle, sieltä saa mm apua kodinhoitoon ja vaikka vähäksi aikaa jonkun olemaan lasten kanssa. Sosiaaliasemilla on myös ympärivuorokautisia päivystysnumeroita, esim Helsingin numero on Puh. 020 696 006 jos tilanne on tosi akuutti niin sinne voi hyvin soittaa. Ei varmasti tuossa tilanteessa kannata heitä isälleen hoitoon antaa!

Vierailija
29/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exäsi suuttuu, niin suuttukoon. Saat lisää todistuaineistoa exäsi kamaluudesta. Älä missään tapauksessa puhu hänen kanssaan puhelimessa. Vain tekstareilla ja sähköpostitse. Jos exäsi ihmettelee asiaa, niin sano, että hänen käytöksensä oksettaa niin, ettet voi puhua. Paras olisi, jos hän tulisi jossain viestissä myöntäneeksi tönäisyn ja sen, ettei ole asiasta yhtään pahoillaan.

Nyt hommaat hoitoapua lapsillesi ja hommaat itsellesi asianajajan. Pahoinpitelystä rikosilmoitus. Mene tarvittaessa turvakotiin ja soita poliisit heti paikalle, jos rupeaa koputtamaan ovellesi tms. Lähestymiskielto ilman muuta kannattaa hommata.

Lapsille isä hän voi olla, mutta tapaamiset voivat olla esim. valvottuja.

Vierailija
30/38 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä tuo hieno mies tekee jonain päivänä saman hänelle ja hänenkin vauvansa kuolevat rv 21, on varmasti kaikille parempi myös silloin.

Ei helv... kaikkia kusipäitä tää maailma onkin täynnä.

Otan osaa AP. Voimia. Ansaitset parempaa.

Vierailija
31/38 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo ollut yhteydessä poliisiin?

Tekaise itsellesi joku anonyymiosoite ja laita tänne niin otan yhteyttä. Minulla olisi nyt aikaa auttaa lasten kanssa, olen itse äitiyslomalla joten kauheasti en ehkä jaksa mutta lastenhoito muuten tuttua. Pk-seudulla asun.

Vierailija
32/38 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sairaalasta olisi ilmottu poliisille, jos ap puhuu totta.

Vierailija
33/38 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut apua?

Vierailija
34/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin tänne aikanaan pitkän vuodatuksen miten selviän kaksosten kans yksin, kun mies raskausaikana lähti toisen vosun matkaan, eikä halunnu masulapsista edes kuulla (kahta jo olemassa olevaa sentään tapasi). Toivoin jopa keskenmenoa itse epätoivoissani, ja miehen mukaan tää oli hänen "viimeinen apu mulle" - sairasta, tiedän, mut milläs todistan että just hän mut tönäs alas, väittää et voi sitä tippua tollasen valasmahan kans muutenkin.. Oon niin loppu ettei mitään rajaa!!!! ap jossain pohjamudissa :((((((((

mietippä millainen itse olet...............

Vierailija
35/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehesi soittaa, saisit sitä todistusaineistoa, että ei tarvitsisi lapsia isälleen laittaa.

Voimia! Ja kyllä apua saa, joskus se vaan vaatii omaa aktiivisuutta vähän, niin kohtuutonta kuin se onkin vaikeissa tilanteissa.

Vierailija
36/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut ketään auttamaan lasten hoidossa?

Älä tee itsellesi tai lapsille mitään. Olet vahva nainen ja selviät tästä.

Kerää voimia ja ensi viikolla menet tekemään rikosilmoitukset ex:stä.

Vierailija
37/38 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia aloittajalle!

Vierailija
38/38 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyyli on täysin eri kuin sillä joka alunperin kirjoitti ongelmistaan. Tämä vaikuttaa lähinnä joltain teinin "käsialalta" kaikkine huutomerkkeineen ja superhymiöineen.

Mä en usko tästä kirjoituksesta sanaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan