Lue keskustelun säännöt.
APUA?!!Voinko saada terveen lapsen? tän raskauden ei pitänyt olla luomukeinoin mahdollinen
12.07.2012 |
lääkärien mukaaan, joten oon koko viime kk:n juhlinut rankasti alkon voimin, lisäks diapamia joka päivä, samoin mielialalääke.. Nyt sit "rutiinitestauksessa" pärähtikin plussa!! onko tää vauva jo tuhoon tuomittu = vammautunu eikä muuta mahd ku abortti??? rv 7 + jotain kai nyt
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla