JUURI NYT sikarutto leviää kuin rutto Espanjassa myös muu Eurooppa suur vaarassa varoittaa ruoka virasto
Kommentit (15)
Olkaa hysteerisiä! Pelätkää! Ei saa olla asiat hyvin, koska silloin ihmiset saattavat ajatella itse asioita. Rauhansopimus on tulossa Ukrainaan. On kiire löytää uusi hysterian ja pelottelun aihe, jonka avulla ihmiset pidetään kurissa!
Vierailija kirjoitti:
Olkaa hysteerisiä! Pelätkää! Ei saa olla asiat hyvin, koska silloin ihmiset saattavat ajatella itse asioita. Rauhansopimus on tulossa Ukrainaan. On kiire löytää uusi hysterian ja pelottelun aihe, jonka avulla ihmiset pidetään kurissa!
💩💩💩
🤡🤡🤡
Miten sait ruokaviraston kahdeksi erilliseksi sanaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kermaperseet hiljaa kun ette mistään mitään ymmärrä.
Hyvä ajoitus! Sikarutto uutisia juuri ennen joulua ja kinkun hankkimista. Taidan ostaa jouluksi kalkkunan.... Ai niin, meinasi unohtua, linturutto ja -influenssa jylläävät sielläkin. Mitä laitan jouluksi? Rosollia ja lipeäkalaa? Ou nou!
Vierailija kirjoitti:
ruoka on yleis sana ja virasto on yleis sana kaksi yleis sanaa ei voi olla yhteen kirjoitetttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruoka on yleis sana ja virasto on yleis sana kaksi yleis sanaa ei voi olla yhteen kirjoitetttu
Sivusta .... Haluaisin huomautella: - Ruokavirasto on yhdyssana! Tarkkana nyt siellä!
https://www.ruokavirasto.fi/tietoa-meista/mika-on-ruokavirasto/
Muutenko eivät kehtaa enää nostaa lihatuotteiden hintoja kuin tällä uutisoinnilla . Viimeksi oli lihasiivujen paketti noussut 1,30 , olin että what the fuck ?
Vierailija kirjoitti:
Mina en syoda sika muutenka.
Koska olet sika?
Muslimi=terroristi sikahuora
Vierailija kirjoitti:
Uusia piikkejä luvassa?
Myrkkypiikit ja nazzipassit tulee taas. Joulun alla on tehokkainta uhkailla ihmisiä sikarutolla.
pelätkää!
Sopivastijouluks näitä uutisia🤔
Syökää kanaa🤣
🤣
suomessa myynnissä eu ssa valmistettuja liha valmisteita joiden alku perä epä selvä