Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteeni yh:ista on entistä varmempi!

Vierailija
12.07.2012 |

Herranjestas miten säälittävää tai oikeammin surullista. Missäköhän tämänkin naikkosen lapset on sillä välillä kun touhuaa miestensä kanssa?

http://lasinkiru.blogspot.fi/

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä jotka tekevät tuollaista. Minun mieheni ei tee ja on aivan turha tulla väittämään että tekee. En ymmärrä, miten oikeasti ajattelette ettei omaa elämää pysty ollenkaan hallitsemaan. Pystyy jos vain haluaa.

Miten sä hallitset vaikkapa sitä ettei miehesi käy vieraissa?

Ja minä EN väitä hänen käyvän, kysyn vaan että miten hallitset sitä asiaa?

Vierailija
22/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa sovittu, että niin kauan kun lapset asuvat kotona eroa ei tule. Olemme aikuisia ihmisiä ja osataan sopia asiosita ja elää antamamme lupauksen mukaan. Sääli ettei kaikki osaa.

Heti kun kuopus lentää pesästä, tulee pesäero myös vanhemmille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen vääränikäinen lähes kaikille miehille" tms.

Olen nelikymppinen yh, joka on huomannut olevansa oikeanikäinen häkellyttävän monelle miehelle.

Mutta juuri nyt ei ole miehen aika. Elämä on täynnä tärkeämpiä asioita, kuten lapset, työ ja harrastus, joka vie pääsääntöisesti kaiken vapaa-aikani.

Ap saa toki kokea ylemmyyttä meihin yh:in nähden mikäli niin haluaa. Ehkä se tuo jotain nostetta hänen elämäänsä.

Vierailija
24/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa sovittu, että niin kauan kun lapset asuvat kotona eroa ei tule. Olemme aikuisia ihmisiä ja osataan sopia asiosita ja elää antamamme lupauksen mukaan. Sääli ettei kaikki osaa.

ja ryhtyisi huvinvuoksi pitämään sinua ja lapsia nyrkkeilysäkkeinä, niin sinä sitä vain vastuullisena aikuisena pysyisit sen miehen kanssa?

Tai vaikka jos hän ryhtyisi käyttämään huumeita ja kaveripiiri muuttuisi samanlaiseksi ja näin sinun ja lapsiesi terveys vaarantuisi? Niin sinähän tietysti aikuisena ja lupauksen antaneena siivoaisit miehen oksennuksia pois nurkista, kun aikuiset eivät eroa.

Tai entäpä jos mies sairastuu psyykkeeltään, eikä suostuisi syömään lääkitystä joka estäisi/hillitsisi vaikkapa kaksisuuntaisen mielialahäiriön oireita ja maanisina aikoina mies alkaisi tekemään jotain sellaista mikä olisi sinulle tai lapsille vaarallista?

Edelleen vain pysyisit suhteessa?

Hyvä että näin mustavalkoisia ihmisiä on edelleen olemassa.

(Ja ei, et voi tosissasi sanoa että mitään tuollaistakaan ei ikinä tule teille tapahtumaan. Voihan sitä vaikka masentua ja siksi ruveta ryyppäämään jne. Esimerkkejä on paljon. Mielen sairaudet taas voivat olla oireettomia pitkänkin aikaa, tai vastaavasti oireet ovat olleet aiemmin vähäisiä ja myöhemmin puhjeta pahemmaksi.)

Hyvä juttu kuitenkin että et mustavalkoisilta ajatuksiltasi näe niitä tilanteita joissa ero voi ihan tosissaan oikein.

Terv. Yh, joka pakeni masentunutta, alkoholisoitunutta ja väkivaltaista ex-miestä, turvakotiin lapset kainalossa. Mies ei ollut väkivaltainen ennenkuin masentui ja alkoholia alkoi käyttämään vasta kuin masentui. Minulla ei ole ollut uutta miestä eron jälkeen, käyn ehkä kaksi kertaa vuodessa viihteellä, enkä harrasta yhdenillan juttujakaan.

Mutta ilmeisesti olen kuitenkin epätoivoinen bupiruusu, koska olen yh.

Vierailija
25/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surullista että teille on käynyt noin. En ajattele leskistä samalla tavalla.

En vaan tajua sitä että eroja puolustellaan sillä että aika opettaa tms. Eihän aika mitään tee vaan me ihmiset. Ja sitten eron jälkeen lapset unohtuu ja tehdään mitä huvittaa. Ap

se kylläkään ole eri asia, lopputulos on aivan sama, esken lisäksi olet yh. Onko leskiyh:lla siis oikeus rampata miehissä tms, onko he eriarvoisia?

Ihmiset eroaa niin monista syistä että sun kaltaiesi pässi tuskin voi edes keksiä kovin montaa.

Tunnen itsekkin leskeksi jääneitä ja he kyllä kunnioittavat edesmennyttä puolisoon sen verran että en ikinä voisi uskoa heidän käyttäytyvän vastuuttomasti.

Avioerolla puolestaan puolustellaan kaikkea pahaa mitä on jouduttu kokemaan ja sen varjolla käyttäydytään miten tahansa. Lapsia tässä on eniten sääli. Millaisen esimerkin he saavat.

Eikä tämä mielipide muodostu vain tuosta blogista vaan se vaan vahvisti sitä niin kuin otsikossa kerronkin. Ap

Mutta kuka määrittelee sen mikä ja minkä verran on vastuutonta? Siis, tarkoitatko, ettei ne tuntemasi lesket aio koskaan enää ottaa miestä elämäänsä. Se rakkaus voi osua heidänkin kohdalleen ja toivottavasti osuukin, ei kenekään tarvitse yksin tätä elämää elää sinne hautaan saakka.

Ja minä luulen, että jos joku tutuistasi käyttäytyisi "vastuuttomasti", he tuskin kuuluttaisi sitä sun korviisi! ;)

Varsinkin kun on lapsia hoidettavana. Sitä juuri mietinkin, että miten tämäkin hoitaa lapsensa kun samalla pyörii miehet nurkissa.

Arvasin, että täällä puolustellaan tuollaisia mutta uskoin ettei sentään kaikki suvaitse. Niin paljon kun täälläkin lasten oikeutta hyvään elämään puolustetaan.

Minä tunnen mieheni ja meidän elämän. Teistä se voi olla lapsellista ajatella niin mutta sitten on. Olen antanut lupauksen ja pidän siitä kiinni samoin mieheni. Niin yksinkertaista se on jos vaan haluaa.

Vierailija
26/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näistäkö kaikki käyttäytyvät vastuuttomasti??

Itse tunnen 19 Yksinhuoltajaa melko läheisesti, osa leskiä kuten minäkin, osa totaali yksinhuoltajia koska lapsen isä lähtenyt jo ennen lapsen syntynyt ja osa eronnut alkoholin, peliriippuvuuden, masennuksen takia.

YKSIKÄÄN minun tuntemistani yksinhuoltajista ei käyttäydy vastuuttomasti. Ajattelevat ensijaisesti lapsiaan.

Kukaan heistä ei myöskään ole niin tyhmä että olisi sinisilmäisesti jäänyt liitton missä ei ollut hyvä olla.

Mä en juuri arvosta sinua.

Vierailija
27/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten naivi ja tyhmä ap on!!

joko olet tosi nuori tai trolli,mutta fiksu ihminen ei tollasia mörköjä suustansa laske!

toivottavasti ei kolahda nilkkaasi tämä päästämäsi sammakko..

Vierailija
28/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin yksinkertaista se on jos vain haluaa"

Mikä sun ikäs on 15.v?

Vierailija
29/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia yhdessä pysyminen on ehkäpä huonoin mahdollinen perustelu huonossa liitossa pysymiseen.

Vierailija
30/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vakaasti, että ap on saanut elämässään enemmän ja tärkeämpää aikaiseksi kuin yksikään säälittävä yh, joista ap:lla on vahva mielipide.

Vierailija
31/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytös? Ihmettelen kyllä todella että miten minä olen tässä nyt se tyhmä.

Myös mieheni on kummastellut näitä kommentteja joissa ei keskitytä ollenkaan siihen mistä olen huolissani. Näistä lapsista.

Jääkää te haukkumaan sillä aikaa kun minä lähden perheeni kanssa nauttimaan aurinkoisesta ilmasta. Niin ja olen ihan aikuinen ihminen en mikään teini enään kuten te taidatte itse olla. Ap

Vierailija
32/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mieheni on kummastellut näitä kommentteja joissa ei keskitytä ollenkaan siihen mistä olen huolissani. Näistä lapsista.

Jääkää te haukkumaan sillä aikaa kun minä lähden perheeni kanssa nauttimaan aurinkoisesta ilmasta. Niin ja olen ihan aikuinen ihminen en mikään teini enään kuten te taidatte itse olla. Ap

Aloituksessasi annoit ymmärtää, ap, että jo ennen ko. blogin lukemista halveksuit yh:ta. Ja että niputat heidät kaikki yhteen rupusakkiin.

Lukemani perusteella blogisti on ääliö, jolla ei ole omaa elämää.

Minun elämäni on täysin erilaista vaikka yh olenkin.

Vierailija
33/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan jokainen yh noin käyttäydy.

Itse tuntemani yh:t ovat kaikki akateemisesti koulutettuja, fiksuja naisia, jotka eivät harrasta holtittomia suhteita ja jätä lapsiaan heitteille.

n siis aivan hyväksyttävää teidän mielestänne tälläinen käytös? Ihmettelen kyllä todella että miten minä olen tässä nyt se tyhmä.

Vierailija
34/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta nyt reppana ymmärtää, että jos yksi tai kaksi ihmistä viettää hieman erilaisempaa elämää kuin mitä sinä soisit kyseisten ihmisten elävän, et voi - siis ET KERTA KAIKKIAAN VOI - tehdä mitään ääliömäisiä yleistyksiä siitä ihmisryhmästä, johon nuo em. yksi tai kaksi ihmistä kuuluvat. Teet vain itsesi naurettavaksi, kuten tästä ketjustakin huomaat.

Vai olethan provo, olethan? Toivottavasti et ainakaan ole äiti-ihminen noin yksinkertaisine oletuksinesi?

Terkuin avioeroa hakenut yh, jo viisi vuotta yksin, ei yhtään suhdetta tältä ajalta vaikka olen "nätti" ja monikin mies on minusta kiinnostunut

Vierailija
35/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surullista että teille on käynyt noin. En ajattele leskistä samalla tavalla.

En vaan tajua sitä että eroja puolustellaan sillä että aika opettaa tms. Eihän aika mitään tee vaan me ihmiset. Ja sitten eron jälkeen lapset unohtuu ja tehdään mitä huvittaa. Ap

se kylläkään ole eri asia, lopputulos on aivan sama, esken lisäksi olet yh. Onko leskiyh:lla siis oikeus rampata miehissä tms, onko he eriarvoisia?

Ihmiset eroaa niin monista syistä että sun kaltaiesi pässi tuskin voi edes keksiä kovin montaa.

Tunnen itsekkin leskeksi jääneitä ja he kyllä kunnioittavat edesmennyttä puolisoon sen verran että en ikinä voisi uskoa heidän käyttäytyvän vastuuttomasti.

Avioerolla puolestaan puolustellaan kaikkea pahaa mitä on jouduttu kokemaan ja sen varjolla käyttäydytään miten tahansa. Lapsia tässä on eniten sääli. Millaisen esimerkin he saavat.

Eikä tämä mielipide muodostu vain tuosta blogista vaan se vaan vahvisti sitä niin kuin otsikossa kerronkin. Ap

Mutta kuka määrittelee sen mikä ja minkä verran on vastuutonta? Siis, tarkoitatko, ettei ne tuntemasi lesket aio koskaan enää ottaa miestä elämäänsä. Se rakkaus voi osua heidänkin kohdalleen ja toivottavasti osuukin, ei kenekään tarvitse yksin tätä elämää elää sinne hautaan saakka.

Ja minä luulen, että jos joku tutuistasi käyttäytyisi "vastuuttomasti", he tuskin kuuluttaisi sitä sun korviisi! ;)

Varsinkin kun on lapsia hoidettavana. Sitä juuri mietinkin, että miten tämäkin hoitaa lapsensa kun samalla pyörii miehet nurkissa.

Arvasin, että täällä puolustellaan tuollaisia mutta uskoin ettei sentään kaikki suvaitse. Niin paljon kun täälläkin lasten oikeutta hyvään elämään puolustetaan.

Minä tunnen mieheni ja meidän elämän. Teistä se voi olla lapsellista ajatella niin mutta sitten on. Olen antanut lupauksen ja pidän siitä kiinni samoin mieheni. Niin yksinkertaista se on jos vaan haluaa.

vastannut ollenkaan kysymyksiini? Onko leskiäiti ja muutoin vaan yh-äiti eriarvoisia ja mikä on miesten pyörittelemistä?

Enkä suinkaan puolustele mitään miesten pyörittelyä, mutta ihmisen oikeutta rakastumiseen ja arjen jakamiseen toisen ihmisen kanssa puolustan. Ne on ihan eri asia, toisin kuin yh-äiti ja leskiäiti.

Vierailija
36/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kysyisin, että eikö ap:n mielestä siis yh-vanhemmalla saisi olla mitään muuta elämää kuin lapset? Tai toisinpäin, eikö lapsilla saa olla mitään muuta elämää kuin äiti ja satunnaiset vierailut isän luona (tai toisinpäin).

Oletteko te ap miehesi kanssa lastenne kanssa 24/7? Eivätkö lapsenne saa käydä koskaan mummolassa, kummilassa tai ystävillään? Jos vastaat, että lapsesi käyvät mummolassa, ovat jopa joskus yötä, että saatte miehen kanssa parisuhde aikaa, niin kysynpä sinulta, miksi yh:lla ei saisi olla samaa oikeutta? Jos vastaat, että vietätte perheenä kaiken aikanne keskenään, niin en voi kuin sääliä.

Minusta on ihan se ja sama, jos yh-äiti tai isä käyttää kaiken "vapaan" aikansa "miehiä/naisia pyörittäen". Sehän kertoo vain siitä, että osaa olla sotkematta lastensa elämään turhia ihmissuhdesotkuja.

Aloituksesi ei kerro kuin mielenköyhyydestä, jos niputat kaikki yh-statusta kantavat ihmiset samaan nippuun. Toivottavasti et siirrä typerää ennakkoluuloista ajatusmallia lapsiisi.

Vierailija
37/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaisi kumppanin, mutta sellaista ei vain löydy. Kukaan ei tuollaista tilannetta halua, mutta monella se on niin. Minusta on ikävää, että ap, ja moni muukin on sitä mieltä, että yh:t ovat vain surullisia ja säälittäviä yksilöitä. Toivottavasti elämä onnistuu opettamaan muuta, ilman sitä omakohtaista kokemusta.

Vierailija
38/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipailen kuumeisesti aivoituksia kysymyksiini

-37

Vierailija
39/39 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös aikuinen ja osaan tehdä elämässäni oikeita ratkaisuja omalta ja lasten kannalta.En tee tyhmiä lupauksia, joita ei ehkä voi pitää.Kaikkea voi tapahtua ja kaikesta selvitään,se on mielestäni tärkeä opettaa myös lapsille,että elämässä on vaihtoehtoja ja vapaus tehdä valintoja ja päätöksiä,että itsellä on myös hyvä olla. Huonoon suhteeseen ei tarvitse jäädä ja sen opetan myös lapsilleni.Elämässä ei kaikki mene aina niin kuin on suunnitellut,senkin opetan heille,mutta katse eteenpäin kaikesta huolimatta.Miksi muuten kuvittelet,että ero olisi isommille lapsille jotenkin helpompi kuin pienemmille? Aiotteko heti erota kun lapset on muuttaneet kotoa? voi lapsi raukat,kun tajuavat,että heidän takia olette pitäneet kulissia yllä,toivottavasti eivät syytä itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän