Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen laukku miehelläsi on lompakolle, puhelimelle ymv?

Vierailija
12.07.2012 |

Vai tunkeeko ne vaan takin (entä lämpimällä säällä+) tai housujen taskuun?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä voi olla.

Niin se vaan menee...

Vierailija
2/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipad mahtuu myös hyvin, ja termospullo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai antaa mun käsilaukkuun.

Vierailija
4/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen pitkänmallinen (mahtuu vaikka kansio) "olkalaukku" vaaleanruskeaa nahkaa, jossa kankainen hihna. Heittää hihnan kaulan ympäri.

Ostettu sellaisesta miesten merkkiliikkeestä pari vuotta sitten, kun ei oikein keksinyt missä kantaa lasten/vauvan tarvikkeita, kun on heidän kanssaan yksin liikkeellä.

Vierailija
5/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujen taskussa, mut yleensä se unohtaa rahapussin kotiin tai autoon.

Eikä puhelinkaan turhan usein mukana ole, huoh...

Vierailija
6/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin, lompsa, jakoavain, ruuvimeisseli, kumilenkkejä, muistilappuja, muttereita..... kaikkea maan ja taivaan väliltä. Muistuttaa enemmän pelikaania.

Usein sitten paikkailen taskuja, kun jostain syystä menevät usein puhki.

Vierailija
7/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hällä olkalaukkukin, käyttää harvakseltaan jos tarvii kantaa mukana muuta kuin edellä mainittuja. Se on semmoinen harmaa Samsoniten laukku, vähän läppärilaukkua (joita miehellä on kolme) pienempi.

Vierailija
8/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se vaan on että noon homoja jotka käyttää laukkua tai syö raastetta ;)

Vierailija
9/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantaa taskuissaan mitä saa mahtumaan, yleensä puhelin, avaimet ja kukkaro. Jos ei koko lompsa mahdu, niin ottaa vain sen minkä tarvitsee, eli ajokortin ja pankkikortin.

Vierailija
10/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilyttää yleensä, joko housujen tai paidan. Lompakkoa ei ole, käteinen ja kortit taskuissa myös.

Olkalaukku löytyy, mutta käyttää sitä vaan jos on jotain muutakin isompaa kannettavaa mukana (harvoin).

Vierailija
11/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä on vyöllä jossain nahkakotelossa, lompakko takataskussa, avaimet etutaskussa ja tupakat paidan rintataskussa.

Vierailija
12/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on marimekon olkalaukku. Siinä kulkee niin läppäri kuin vaipatkin.

Missä teidän miehet kuskaa lasten tavaroita vai onko teillä aina äiti mukana kuskaamassa?

Vierailija
13/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on marimekon olkalaukku. Siinä kulkee niin läppäri kuin vaipatkin.

Missä teidän miehet kuskaa lasten tavaroita vai onko teillä aina äiti mukana kuskaamassa?

mun mies ei tarvi lacosten/marimekon laukkua vauvan kamojen kuskailuun. Meillä on alusta asti ollut vauvalle oma laukku jonka saa myös vaunujen aisaan.

Vierailija
14/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä samalla kulkee kännykät ja muut tarpeelliset. Olkalaukku mutta merkkiä en muista.

Vierailija
15/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina on sillä pärjännyt, ei ole muuta vauvakamaa raahannut mukana.

Vierailija
16/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiger of Swedenin suorakaiteen mallista, olkahihnallista nahkalaukkua johon mahtuu läppäri ja muu oheisroina. Joskus harvoin käyttää tuota laukkua vaikkapa viikonloppuisinkin. Yleensä pakkaa kaiken taskuihin tai minun laukkuun. Mies menee autolla kaikkialle, joten pirssissä säilyttänee myös kamaansa. Yleensä jos lähdemme vaikka ostoksille, mies ottaa mukaan vain matkapuhelimen, avaimet ja sellaisen nahkaisen korttikotelon. Hyvin menee taskuissa.

Vierailija
17/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti Dimexin takkiin mahtuu paljon tavaraa...

Vierailija
18/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Ja isommat tavarat kuljettaa Hullujen päivien muovikassissa.

Vierailija
19/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä on vyöllä jossain nahkakotelossa, lompakko takataskussa, avaimet etutaskussa ja tupakat paidan rintataskussa.

Tosiaan jotkut ei vieläkään ymmärrä miten karseen näkönen pullottava lompsa on siellä takataskussa. No taskuvarkaille ihan kiva.

Mun miehellä on canvasolkalaukku lompakolle, rilleille ym., sitä käyttää lähinnä kun on ilman mun olkalaukkua (ja mua) liikkeelä.

Vierailija
20/23 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Ranskasta laadukkaan pienen laukun, jossa on hihna olan yli. Sellainen Miehekäs, monitaskuin.

Sellaista käyttävät paikallisetkin - kännyt etc. hikoavat muuten liika housuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä