Mitä ruokaa ette perheen takia syö?
Vastaan itse: vihreää salaattia. En jaksa tehdä siitä kunnollista salaattia, koska muut eivät syö, ja kokonaista salaattia ei taas kannata ostaa muutaman lehden takia, menee vanhaksi niin äkkiä.
Kommentit (25)
esimerkiksi vuohenjuustoa tai lampaanlihaa. Niitä ei saa alas kukaan.
Minulla 2 juttua, joita en syö
-Hernekeitto (en ole herkkä oksentamaan, mutta hernekeiton pelkkä haju saa minut oksentamaan, kummallista sillä rakastan keitettyjä herneitä!)
-Tietoisesti syöty hevosenliha (eettinen valinta, tosin uskon että olen monesti sitä tyytyväisesti syönyt)Mies ei syö sieniä, vatsa menee niistä sekaisin
Muuten syödään kaikkea
syödään oikeastaan vain lapsen lempiruokia, en jaksa alkaa taistelemaan sen kanssa. Muusia, nakkeja, jauhelihakastiketta, makaroonilaatikkoa. Kurkuista ym leikkaan kivan muotoisia, että huolii.
jotka eivät osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla - nirsoilevat vielä aikuisenakin vieraassa pöydässä ja vaativat erityiskohtelua! Te ette varmaan paljoa liiku kodin ulkopuolella tai matkustele??
Jaksoit kuitenkin tehdä sen muksun mutta et kasvattaa??
4.n äiti
syödään oikeastaan vain lapsen lempiruokia, en jaksa alkaa taistelemaan sen kanssa. Muusia, nakkeja, jauhelihakastiketta, makaroonilaatikkoa. Kurkuista ym leikkaan kivan muotoisia, että huolii.
jotka eivät osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla - nirsoilevat vielä aikuisenakin vieraassa pöydässä ja vaativat erityiskohtelua! Te ette varmaan paljoa liiku kodin ulkopuolella tai matkustele??
Jaksoit kuitenkin tehdä sen muksun mutta et kasvattaa??
4.n äiti
Kun lapset olivat pieniä, meilläkin syötiin pääasiassa vain niitä ruokia, joita lapset suostuivat syömään. Nuo ruuat eivät kyllä estä matkustelua, eikä kasvamista fiksuiksi nuoriksi...
Minulla 2 juttua, joita en syö
-Hernekeitto (en ole herkkä oksentamaan, mutta hernekeiton pelkkä haju saa minut oksentamaan, kummallista sillä rakastan keitettyjä herneitä!)
-Tietoisesti syöty hevosenliha (eettinen valinta, tosin uskon että olen monesti sitä tyytyväisesti syönyt)
Mies ei syö sieniä, vatsa menee niistä sekaisin
Muuten syödään kaikkea