Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa ette perheen takia syö?

Vierailija
12.07.2012 |

Vastaan itse: vihreää salaattia. En jaksa tehdä siitä kunnollista salaattia, koska muut eivät syö, ja kokonaista salaattia ei taas kannata ostaa muutaman lehden takia, menee vanhaksi niin äkkiä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 2 juttua, joita en syö

-Hernekeitto (en ole herkkä oksentamaan, mutta hernekeiton pelkkä haju saa minut oksentamaan, kummallista sillä rakastan keitettyjä herneitä!)

-Tietoisesti syöty hevosenliha (eettinen valinta, tosin uskon että olen monesti sitä tyytyväisesti syönyt)

Mies ei syö sieniä, vatsa menee niistä sekaisin

Muuten syödään kaikkea

Vierailija
22/25 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi vuohenjuustoa tai lampaanlihaa. Niitä ei saa alas kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 2 juttua, joita en syö

-Hernekeitto (en ole herkkä oksentamaan, mutta hernekeiton pelkkä haju saa minut oksentamaan, kummallista sillä rakastan keitettyjä herneitä!)

-Tietoisesti syöty hevosenliha (eettinen valinta, tosin uskon että olen monesti sitä tyytyväisesti syönyt)

Mies ei syö sieniä, vatsa menee niistä sekaisin

Muuten syödään kaikkea

Vierailija
24/25 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään oikeastaan vain lapsen lempiruokia, en jaksa alkaa taistelemaan sen kanssa. Muusia, nakkeja, jauhelihakastiketta, makaroonilaatikkoa. Kurkuista ym leikkaan kivan muotoisia, että huolii.

jotka eivät osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla - nirsoilevat vielä aikuisenakin vieraassa pöydässä ja vaativat erityiskohtelua! Te ette varmaan paljoa liiku kodin ulkopuolella tai matkustele??

Jaksoit kuitenkin tehdä sen muksun mutta et kasvattaa??

4.n äiti

Vierailija
25/25 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään oikeastaan vain lapsen lempiruokia, en jaksa alkaa taistelemaan sen kanssa. Muusia, nakkeja, jauhelihakastiketta, makaroonilaatikkoa. Kurkuista ym leikkaan kivan muotoisia, että huolii.

jotka eivät osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla - nirsoilevat vielä aikuisenakin vieraassa pöydässä ja vaativat erityiskohtelua! Te ette varmaan paljoa liiku kodin ulkopuolella tai matkustele??

Jaksoit kuitenkin tehdä sen muksun mutta et kasvattaa??

4.n äiti

Kun lapset olivat pieniä, meilläkin syötiin pääasiassa vain niitä ruokia, joita lapset suostuivat syömään. Nuo ruuat eivät kyllä estä matkustelua, eikä kasvamista fiksuiksi nuoriksi...