Miten luistaa lauantain työvuorosta?
Täällä on vuorohoitopäiväkoti ainoa, joka on auki päivystysaikana. Siellä on siis hoidossa kaikki, jotka tarvitsevat hoitoa päivystysaikana. Samaten töissä kaikki, jotka eivät saaneet pitää lomaa....
Itse jouduin viikoksi sinne töihin, mieluummin olisin ollut lomalla. Ja olen ihan normaalissa päiväkodissa töissä, en siis vuoro.
Nyt kuitenkin joudun lauantaina menemään töihin.
Miten tästä luistan? Miten saan itseni kipeäksi lauantaiksi ja niin kipeäksi että saan sairaslomaa?
En halua mennä lauantaina töihin! Lauantai on meillä aina perhepäivä.
Kommentit (31)
en voi sietää tuollaisia ihmisiä, jotka valehtelevat ja huijaavat noin. jos ilmoitat olevasi sairaana, toivon, että sairastut oikeasti tai että lapsesi saavat vaikka mahataudin tms. siinä sitten vietätte laadukasta perhepäivää!
päivystykseen valittamaan itsetuhoisuutta tai vaikuta uskottavasti psykoottiselta. saat vähän enmmänkin vapaata sekä kokemuksia mielisairaalasta...
Mä olen töissä vähintään jokatoinen viikonloppu, sekä la että su. Ja ei todellakaan kiinnosta ei yhtään! Mutta pakko se on!
Eihän me kaupan työntekijätkään saatu valittaa siitä, että sunnuntai aukiolo laajennettiin. Mullakin mies tekee ma-pe töitä ja itsellä vapaa viikonloppu kerran kuussa. Ei kuule ole yhteistä perheaikaa!! Ei kuule pätkääkään kiinnosta tollasten idioottien valitus YHDESTÄ päivästä!
Eihän me kaupan työntekijätkään saatu valittaa siitä, että sunnuntai aukiolo laajennettiin. Mullakin mies tekee ma-pe töitä ja itsellä vapaa viikonloppu kerran kuussa. Ei kuule ole yhteistä perheaikaa!! Ei kuule pätkääkään kiinnosta tollasten idioottien valitus YHDESTÄ päivästä!
totta!
työttömänä olen oppinut, ettei kalenterilla ja viikonpäivillä ole mitään väliä. Ne ovat ainoastaan korviemme välissä.
Ehkä sinunkin kannattaisi kokeilla työttömyyttä.
Ap: Suosittelen että hakeudut ravintola-alalle, oot 100% varmasti lähes joka lauantai (vieläpä yö)töissä, samoin kaikki sellaiset päivät kun "Normaalit ihmiset" on vapaalla kuten juhannukset, vaput jne jne...
YKSI lauantai ei luulis kenenkään maailmaa kaatavan.
Lopeta se "muttakumähaluuun!" marina
t. Baarimikko
riittää la- ja su-aamuisin keikkaa kun krapulaiset jää kotiin... jotkut kyllä tulevat töihinkin.
todellakaan ole penaalin terävin kynä!!!
Mitä helvettiä YKS lauantai merkitsee jos on töissä? Siis apua!Et oikeesti ole tosissas...