Miten luistaa lauantain työvuorosta?
Täällä on vuorohoitopäiväkoti ainoa, joka on auki päivystysaikana. Siellä on siis hoidossa kaikki, jotka tarvitsevat hoitoa päivystysaikana. Samaten töissä kaikki, jotka eivät saaneet pitää lomaa....
Itse jouduin viikoksi sinne töihin, mieluummin olisin ollut lomalla. Ja olen ihan normaalissa päiväkodissa töissä, en siis vuoro.
Nyt kuitenkin joudun lauantaina menemään töihin.
Miten tästä luistan? Miten saan itseni kipeäksi lauantaiksi ja niin kipeäksi että saan sairaslomaa?
En halua mennä lauantaina töihin! Lauantai on meillä aina perhepäivä.
Kommentit (31)
Sen jälkeen voit sitten alkaa katsella uutta työpaikkaa.
Jäät tahallasi auton alle, ajat autollanne tuhatta ja sataa kalliota päin ilman turvavöitä, juot rotanmyrkkyä, vedät valtimosi auki, otat suuren yliannostuksen unilääkkeitä...
se paljon reilumpaa, että joku muu joutuu tulemaan sinne lauantaiksi töihin -lyhyellä varoitusajalla.
Yksi lauantai elämästäsi. Voi sinua raukkaa. Et ilmeisesti saa edes vastaavasti viikolla vapaata?
Kokeile vaikka jättää kätesi mankelin väliin. Eiköhän sillä sairaslomaa saa pikaisesti. On sitten mukava viettää perhepäivää :)
kuin kamalaa se ois olla töissä YKS lauantai? Mä olen töissä paikassa, mikä on auki vuoden jokaisena päivänä, viikonpäivään tai muuhunkaan katsomatta. Mä en vaan tajuu näitä vinkujia.
Miten tästä luistan? Miten saan itseni kipeäksi lauantaiksi ja niin kipeäksi että saan sairaslomaa?
En halua mennä lauantaina töihin! Lauantai on meillä aina perhepäivä.
...ja joku muu sit uhrataan näin ihanasti oman edun vuoksi. Että oot itsekäs ja oikeestaan aika älytöntä haluta olla kipeä mielummin ku tehdä töitä. Tällasten v-mäisten tapausten kaa mä joudun töissäni kestämää jatkuvia hälytyksiä duuniin. Mä kun en töistä kieltäydy. Et noh toisaalta... kiittää varmaan pitäs, et tunteja riittää!
Te kaikki varmaan riemumiellä kirmaisitte lauantaisin töihin, varsinkin jos muulloin AINA on lauantait ja sunnuntait vapaat.
Pitihän tää tietää jo tänne kirjoittaessa, ap on aina syyllinen.
mutta maailmani ei kaatuisi jos tietäisin hyvissä ajoin etukäteen, että minun pitää olla YKSI lauantai töissä. Lopeta se vinkuminen ja mene töihin, saathan sen vapaan sitten arkena. Vietä silloin se perhepäiväsi
kun lapseni ovat silloin päiväkodissa
sinua ei vain nappaa?
Entä kaupassa työskentelevät, terveydenhoitohenkilöstö, poliisit, palokunta, lastensuojelu, talvella auraajat, kirjaston henkilökunta, hotellit, ravintolat, bensa-asemat, turistirysät jne.
Hei ehdotus teille kaikille! Älkää menkö töihin viikonloppuisin, iltaisin ja öisin. Silloinhan on _perhepäivä_
Te kaikki varmaan riemumiellä kirmaisitte lauantaisin töihin, varsinkin jos muulloin AINA on lauantait ja sunnuntait vapaat.
Vinkki: mikään laki ei pakota viemään niitä lapsia sinne päiväkotiin=se pvä voi siis olla se perhepvä aivan hyvin!!!!
Eli jos menaat juonia itsesi sairaaksi niin ole jo se pe sairaana.
Minkä takia tänä viikonloppuna sitä perhepäivää ei voisi siirtää sunnuntaille? Kiitos viikonloppuna töitä tekevien monet paikat ovat auki. Oikeastaan useimmat jos jotain haluaa ihan tehdäkin.
kuin kamalaa se ois olla töissä YKS lauantai? Mä olen töissä paikassa, mikä on auki vuoden jokaisena päivänä, viikonpäivään tai muuhunkaan katsomatta. Mä en vaan tajuu näitä vinkujia.
ei noita tollasia vinkujia tajuu kukaan muukaan!!!
Kuka pakottaa viemään ne kersat hoitoon? Niinhän te pk:n tädit vingutte muillekin, että lapset pitäisi pitää kotona, jos äitikin on.
sinua ei vain nappaa?
Entä kaupassa työskentelevät, terveydenhoitohenkilöstö, poliisit, palokunta, lastensuojelu, talvella auraajat, kirjaston henkilökunta, hotellit, ravintolat, bensa-asemat, turistirysät jne.
Hei ehdotus teille kaikille! Älkää menkö töihin viikonloppuisin, iltaisin ja öisin. Silloinhan on _perhepäivä_
On ihan eri asia olla jatkuvasti vuorotöissä ja viikonloppuisin töissä, kun näin kerran kesällä.
Ja sain vapaan tässä viikolla. Mut mitään iloa siitä ei ollut, kun mies oli töissä. Miehelläkin kun on lauantait ja sunnuntait aina vapaat.
Eipä tule teille mieleen, että kaikki ei työskentele/halua työskennellä viikonloppuisin.
sinua ei vain nappaa?
On ihan eri asia olla jatkuvasti vuorotöissä ja viikonloppuisin töissä, kun näin kerran kesällä.
Ja sain vapaan tässä viikolla. Mut mitään iloa siitä ei ollut, kun mies oli töissä. Miehelläkin kun on lauantait ja sunnuntait aina vapaat.Eipä tule teille mieleen, että kaikki ei työskentele/halua työskennellä viikonloppuisin.
taitaa olla joku pelko et miehesi tekee jotain jos ei ole valvovan silmäsi alla. Et uskalla jättää väliin yhtä "perhepäivää". Kaikki ei olisikaan enää hallinnassasi, apua langat katoavat käsistäsi...
helpostihan se käy. Ettekö saa olla omalla ilm. poissa kolme päivää? Tosin sitten teidän "perhepäivän" tulee pitkälti olla neljän seinän sisällä. Ja ei kai niin kauheeta oo yksi työpäivä olla.. Kyllä siihen aikaa jää vielä muuhunkin.
On sen verran pitkä irtisanomisaika.