siis miten voi olla näin hiton paha olo pakeista vaikka ei
todellakaan edes seurusteltu, ihan vähän aikaa tapailtiin vain. Mulla on äärimmäisen kurja olo nyt, miten tästä olosta pääsee eroon?
Kommentit (5)
kyllä se kalvamaan jää. Aina, kun asia tulee mieleen, tunnet olosi noloksi. Mutta kyllä sinä sen kanssa elät.
vaan yritettävä unohtaa koko juttu. Olin vaan kovin ihastunut kyseiseen tyyppiin ja hän antoi ymmärtää olevansa myös. Että kieltämättä on nyt nolo ja huijattu olo. -ap
vaan yritettävä unohtaa koko juttu. Olin vaan kovin ihastunut kyseiseen tyyppiin ja hän antoi ymmärtää olevansa myös. Että kieltämättä on nyt nolo ja huijattu olo. -ap
Ei siinä ole mitään noloa. Mietipä tosiaan miehiä, heillehän kulttuurissamme lankeaa lähes aina aloitteiden teko kuitenkin. Pakkeja kertyy ja paljon, jokaiselle.
Itse asiassa, minusta sinä olit rohkea kun ylipäänsä naisena uskalsit tehdä aloitteen. Siitä pisteet sinulle ja uutta ihastusta katselemaan. Elämä jatkuu.
välillä positiivisiakin viestejä ja kannustusta, olo on edes pikkiriikkisen parempi. Kyllähän mä järjellä ajatellen tiedän ettei tää mikään maailman loppu ole, mutta kirpaisee kuitenkin, koska ehdin ihastua niin paljon. -ap
Me miehet niitä pakkeja vasta saammekin ja noin meitäkin aina opastetaan eteenpäin. :)