Lue keskustelun säännöt.
Vali valitan... mutta
11.07.2012 |
olen eronnut, lapsia asuu kotona 3,
muutto edessä.
pelottaa miten kaikki sujuu.
Muutoinkin elämä on yhtä ahdistusta vaan
päivästä toiseen.
Mistä voisi saada ihan kunnon apua,ei mitään rahallista,vaan sellaista,että
alkasin luottaa,että elämä kantaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla