Kuinka monen ihmisen kanssa olet suudellut?
Onko kellään mitään käryä?
Itsellä en tiedä, enkä edes osaa oikein arvioida :)
Kommentit (30)
Pysyin laskussa yli 70 asti, nyt varmaan jotain 150. Tykkään pussailla:-)
Seksikumppanien määrä on suht hillitty mutta suutelua on kyllä tullut harrasteltua niin innolla että eipä ole tullut laskettua. Ei nyt välttämättä ihan sataa mutta tosi tosi monia kumminkin.
Ja joo, olin sinkku johonkin 26- tai 27-vuotiaaksi asti ihan lyhyitä jaksoja lukuunottamatta.
Muistan eräänä sinkkuvuonna laskeneeni, että olen pelkästään sen vuoden aikana pussaillut n.20 kanssa.
sänkyyn en ole kuitenkaan, onneksi, monen kanssa päätynyt. Pussailu on harmitonta :)!
noin 10 miehen kanssa, mutta vain suudellut (oikein kunnolla)....ainakin 15 miestä tähän lisää.
Vastaus on siis noin 25. Ainakin :)
Eipä tuon taivaallisen harmainta aavistustakaan!
Enkä osaa arvatakaan!Onneksi on ollut sentään jokunen - minusta oli outoa lukea, jos jollain on ollut yksi suutelukaveri koko elämänsä aikana...luojan kiitos minulla on ollut sentään vähän useampi..
Olen laskenut ne ihan vaan siksi, että kunhan en enää muista nimiä, niin se alkaa olla liikaa :D Eli lukema on 17 (lasken tähän siis suudelmat 16 ikävuodesta ylöspäin, enkä mitään leikkikenttäpusuja kuusivuotiaana). Olen 25-vuotias.
Ikää 30v, joista vain 4v viettänyt oikeassa suhteessa, naimisissa jopa ollaan.
Että aika pitkään olin sinkkuna... ja olisinko ollut 14v kun ekan kerran nuoleskelin yhen tyypin kaa...
Että aika monta suutelijaa (parisataa?) mahtuu kyllä noihin vuosiin, samoin petikumppaneita (ei nyt ihan saman verran, ehkä puolet siitä........)
Joista yksi tyttö, kaverini (kännissä joskus alta parikymppisenä nuoltiin. muitakin kavereita oon pussaillu, mutta en limaillu :D). Mutta täytyy sanoa, että kaikki muut on olleet enemmänkin epämiellyttäviä kokemuksia (poislukien se kaveri, se oli sillon vaan hauskaa) kuin mieheni. Olen siis seurustellut vain nykyisen mieheni kanssa.
Muut on kännisäätöjä, enkä oikein syttynyt pussailuun ilman ihastusta. Se oli vähän ällöä...
yheen olin ihastunut ja pussailtiin selvinpäin. Mutta se oli ihan karmean huono suutelija, apua!!! :DDD
Tiedä sitten mitä pussailusta tykkäisin nykyään jos sinkuksi päätyisin. Ehkä mielipiteeni olisi muuttunut. Ehkä se joskus selviää, jää nähtäväksi.
ei suukosta(esim. äidin ja lapsen välillä).
Heittäisin villin veikkausen, että ehkä 10-15 on noita suudeltuja henkilöitä.
Olen 26vuotias, seurustellut kolmen eri ihmisen kanssa. Ensi suudelma n.16v-17v. Ja olen tämän 10 vuoden aikana ollut 1-2v. sinkkuna.
sä nyt ihan oikeasti pussaa lasta suulle?!?
en jaksa laskea. Todnäk alle kymmenen. Ihmettelen noita, joilla on 100-200 pussailukumppania!
Ja ikää reilu 30.
pussailee ties kenen kanssa, niin eiköhän siinä jo vuodessa sellainen sata tule täyteen.
Kyllä varmasti lähempänä sataa mennään... Enhän mä muista edes kaikkia kenen kanssa olen harrastanut seksiä!
Lasketaanko suuteluksi vain sellainen kunnon imuttelu? Ei mitään suulle annettuja pusuja.
Jos kyse on ensimmäisestä vaihtoehdosta niin ootas... sanoisin että 8. En ole sitä tyyppiä että suuteloin kännissä baarissa ketä sattuu. Oon sellainen, että kun suutelemaan päädytään, päädytään melko pian myös harrastamaan seksiä :) ja niitä tyyppejä on vielä vähemmän ku noi 8.
Lasketaanko suuteluksi vain sellainen kunnon imuttelu? Ei mitään suulle annettuja pusuja.
Jos kyse on ensimmäisestä vaihtoehdosta niin ootas... sanoisin että 8. En ole sitä tyyppiä että suuteloin kännissä baarissa ketä sattuu. Oon sellainen, että kun suutelemaan päädytään, päädytään melko pian myös harrastamaan seksiä :) ja niitä tyyppejä on vielä vähemmän ku noi 8.
Taidat olla aika hyvä pussaan jos kerran aina lähtee lapasesta ;) mulla on kyllä sama
Ensisuudelma oli 12-vuotiaana, ja sen pojan kanssa seurustelin 16-vuotiaaksi asti. Olin vuoden sinkkuna ja seuraavan miehen kanssa olinkin sitten 23-vuotiaaksi asti, ja sen ikäinen olen nyt siis. Kolmas on sitten tämän hetkinen säätö, työkaverini. En käy baareissa enkä juo, sekin varmaan selittää suutelukumppaneiden vähyyttä...