Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PARISUHTEESTA

Vierailija
11.07.2012 |

olisiko/onko sinusta ihan ok olla parisuhteessa jossa mies ei anna hellyyttä tai tee aloitetta seksiin?

Vai olenko mä jotenkin viallinen itse, läheisriippuvainen tai jotain...? kyllä meillä seksiä on jos teen itse aloitteen ja läheisyyttäkin jos itse menen sohvalla kainaloon tai pussailen miestä, mutta jos minä en tee mitään niin ei ole mitään!

Mies on muuten hyvä mies ja hyvä isä, ottaa mut huomioon eikä ole itsekäs, mutta se ei vaan ymmärrä miten tärkeää mulle olis että se ihan fyysisesti näyttäis välillä että haluaa ja rakastaa, koskettais... ja juu, olen puhunut, suuttunut, mököttänyt niinku nyt jo viikon. Tosi kivaa joo, mutta mua niin turhauttaa tällä hetkellä etten pysty muuta. Kyllä se tietää että mä haluan pusuja ja halauksia, niin MIKSI niitä ei voi antaa??? kun tietää että se tekis mut iloiseksi. Mikä miehiä vaivaa??

Onko muilla samaa? ja pitääkö mun vaan tyytyä tähän vai mikä auttaa? tuntuu aina että saa kerjätä seksiä ja läheisyyttä kun ei sitä muuten saa kun itse tekemällä aloitteen... alussa oli erilaista, mutta onko suhteen pakko muuttua arjessa tylsäksi kämppäkaveruudeksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kaikki ole samanlaisia, sulla on ihan tavallinen mies kyllä, ei voi mtn... Puhu asian TÄrkeydesta Sulle, se ehkä voi auttaa, mutta... Muista, että elämä ei ole sitä, mitä sinä haluat ja kaipaat, etenkään jos niin moni muu asia toimii ja on hyvä olla. Harva kaikkea saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme