Pääsikö sinulta tänään itku?
Kommentit (23)
..tavan työpäivä, mikäs tässä ny olis itkettäny.
Kaikenlaista vaikeeta menossa ja voimat loppuu
Parikin kertaa.
Ihmissuhdesotkuja, olen tehnyt niin pahoja asioita ja satutan ja nöyryytän itseäni tahallani. Miksi vihaan itseäni niin paljon?
Minulle käy näköjään kuka vaan.
Olen yleensä tunnekylmä ihminen, mutta tänään pääsi itku kun luulin jääväni eräästä asiasta paitsi.
heti aamulla herättyäni...parisuhdeongelmia...vieraannutaan mieheni kanssa ja se pelottaa :(
purin hammasta, ettei kyyneleet lähtenyt tulemaan. Vitutti niin kovasti!
Hiukkasen ot, mutta se, että ei itke toisen ihmisen murheen takia, ei tarkoita sitä ettekö ihminen ole empaattinen.
Joo, olen niitä ihmisiä jotka eivät itke toisten murheiden puolesta, mutta siltikin olen empaattinen, uskokaa tai älkää. Ei miehetkään itke kaikkien muiden murheiden takia, mutta se ei tarkoita sitä että he eivät tuntisi myötätuntoa.
Katsoin aamulla kuorsaavaa miestäni...miksi nain tuon lihoontuvan sian... Aamiaisella katsoin lastani, miksi siinä ei ole mitään samaa kuin minussa? Itketti ja itkettää hirveästi. Aikoinaan olin missikisoissakin mukana, nyt asun kahden rumiluksen kanssa..
Katsoin aamulla kuorsaavaa miestäni...miksi nain tuon lihoontuvan sian... Aamiaisella katsoin lastani, miksi siinä ei ole mitään samaa kuin minussa? Itketti ja itkettää hirveästi. Aikoinaan olin missikisoissakin mukana, nyt asun kahden rumiluksen kanssa..
Mutta eilen **tutti niin että myös itketti. Byäääähhh
lomareissun alkukilometreillä kun pojat kuuntelivay Robinia ja sen levyn vika kappale jossa äiti on helmi kohdassa kyyneleet vaan virtasi... Mies ja pojat pyörittelivät hyväntahtoisesti päätään...
no niinpä. Parasta tuo on vielä pms:n aikana..
Kärsin helvetillisistä pms-oireista ja illalla, kun muu perhe oli nukkumassa itkin pitkän tovin itsekseni. Olen NIIN uupunut ja kärsin itsekin kamalaluudestani. Tänään itkin myös. Menetin nimittäin hermot miehelle täysin ja koska kävi vielä ärsyttämään minua, niin yritin heittää häntä täydellä vesipullolla.
Olen ollut ihan kamala kohta viikon putkeen, tänään oli pohjanoteeraus. Miten nämä pms-oireet voivat olla näin kamalat? Minusta tulee oikeasti mielisairas...
Töissä sain palautetta (työpaikkani sisältä), joka vain alko harmittamaan.
Uusia juttuja tapahtunut lomani aikana, enkä vielä ole niitä sisäistänyt kaikkia.
Työpaikkani nykyisellään suoraan sanottuna vituttaa muutenkin, ja se kai sitten laittaa tunteet pintaan.
Sain onneksi nieltyä, ja siitä kiitos ihanien asiakkaiden jotka olivat ystävällisiä.
Tämä menee kuukausi kuukaudelta kamalammaksi...
Oikeasti, pelkään kohta itsekin, mitä saan päähäni. Olen aivan sairas. Tuntuu, että vanne puristaa ohimoita ja väläytten hampaitani ja karjun - tyyliin. Koko perhe kärsii oireistani, joten jotain tarttis tehdä...
Mitä se voisi olla?
Riitaa miehen kanssa joka sitten yhtäkkiä tuli halaamaan kun kysyin tehäänkö ruoaksi miehen lempiruokaa. Tämä ei vielä varsinaisesti itkettänyt vaikka herkistikin. Vasta kun näin tyttären (1,5v) onnellisen hymyn kun vanhemmat halasi niin purskahdin itkuun! Osittain onnesta ja osittain syyllisyydestä kun emme nykyisin osoita paljon hellyyttä ja kun näin kuinka iloiseksi se tyttäremme teki!
Itkin kun luin uusimmasta meidän perhe-lehdestä jutun "näkemiin max-Emil" :'(