nyt huolestuttaa
ensimmäistä kertaa elämässä tilanne, etten tiedä miten perheeni syötän. Kamala raha-pula ja kuumeisesti mietin, miten voisin tienata lisärahaa. Olisko teillä vinkkejä?
Kommentit (6)
Yksi pieni paketti on alle puolen euron hintaluokkaa ja siihen sisältyy iso kupillinen vatsantäytettä (riippuen paljon laitat vettä). Itse pidän kaapissa pienen varaston näitä pussinuudeleita jos ei satu olemaan muuta ruokaa.
Tai (pika)kaurahiutaleita, ei puurokaan maksa paljon.
ensimmäistä kertaa elämässä tilanne, etten tiedä miten perheeni syötän. Kamala raha-pula ja kuumeisesti mietin, miten voisin tienata lisärahaa. Olisko teillä vinkkejä?
saamaan apua seurakuntien diakoniatyöntekijöiltä ja myös henkistä tukea sieltä saa toki missä tahansa elämän vaikeuksissa jo ennen, kuin tilanne käy liian raskaaksi :) http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/68A1192FF598AD70C2256FEB00258F21?Open…
Minä laitan silloin tällöin huutonettiin myytävää. Viikon maksuaika ja osta heti mahdollisuus. Viime kuussakin sain n. 60 e sieltä.
Minä laitan silloin tällöin huutonettiin myytävää. Viikon maksuaika ja osta heti mahdollisuus. Viime kuussakin sain n. 60 e sieltä.
5 korjaa, että siis viikon myyntiaika :-))
Myy kaikki tarpeeton kodin irtain.
Kerää pulloja.
Itse tein kultakoruilla lasten kanssa matkan Helsinkiin ja Lintsille.
Tienaan n. 30€/päivä myymällä Fecen kirppareilla kaikkea rojua mitä nurkista löytyy.
Tulee samalla siivottua ja hyvä mieli.
Voisitko kenties tehdä ylimääräistä keikkatyötä, jos olet vaikka hoitoalalla. Kirpparille myymään tavaroita? Lainata joltakin tutulta? oletko oikeutettu toimeentulotukeen?