Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku on "mainostanut" blogiani - AVUNPYYNTÖ

Vierailija
11.07.2012 |

Kaveri vinkkasi, että minua Kaksplussalla vainoava perskärpänen on "riehunut" tälläkin palstalla "mainostamassa" blogiani = haukkumassa minua.

Häirintä alkaa olla siinä määrin vakavaa, että harkitsen yhteydenottoa poliisiin (enkä pelkästään näiden kleskustelupalstajuttujen takia). Olisin kiitollinen, mikäli kertoisitte, mitä kaikkea täällä on puhuttu. En osaa käyttää tätä palstaa kunnolla, joten en itse löytänyt kyseisiä ketjuja.

Avusta kiitollinen

Silmäilijä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kutsuvierasblogiksi muuttamista, mutta ei tunnu omalta jutulta. Jos kirjoitan, kirjoitan "julkisesti". Aiheetkin ovat sellaisia, etten usko pientä uskollista lukijakuntaa löytyvän.

Vierailija
22/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt monta ketjua aiheesta, todella ikävää. Luulen, että kyseessä on yksi ja sama henkilö. Yhden ketjun johon minäkin kirjoitin, että aivan normaali blogi se on eikä mikään nolo, se ketju on poistettu mutta osoite oli tämä:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1651682/maailman_nol…

Me ilmiannoimme kyllä noita ilkeitä viestejä missä haukutaan sinun blogiasi niin ylläpito on poistanut sen. Mutta jos otat yhteyttä ylläpitoon niin he voivat varmaan laittaa sen ketjun sinulle sähköpostilla minkä ovat poistaneet. Että saat kaikki faktat kun teet ilmoituksen poliisille.

t. eräs haukkumisketjut huomannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi