Miksi ihmeessä poikien vaatteissa pitää olla joitain rumia eläin-kuvia?
Mä en voi sietää nalle-vaatteita. Nallet on rumia! Samoin kuin koirat ja kissat ja pääosin kaikki ne elukat, mitä vaatteisiin kuviksi laitetaan. Miksei voisi olla jossain joitain kivoja perusvaatteita, joko ilman kuvia tai tekstillä tai simppeleillä kuvioilla tai joillain muilla kivoilla, näteillä kuvilla kuin niillä eläimillä? Mutta joka paikassa tyrkyllä vain noita eläin-bodyja... Huoh... :(
Kommentit (22)
Mä vähän luulen, että mä olen paljon vakaammassa parisuhteessa kuin sinä olet koskaan ollut/tulet koskaan olemaankaan. Meinaan en usko, että kukaan itseään ja muita kunnioittava mies katselisi tollaista rääväsuista lehmää hetkeäkään. Tsemiä kuitenkin elämääsi - se on varmasti erityisen rankkaa ja ikävää, koska yrität tieten tahtoen saada muille pahaa mieltä aikaiseksi. Valitettavasti et onnistunut siinä minun tapauksessani - minä korkeintaan säälin sinua ja kaikkia ihmisiä, jotka joutuvat kestämään sinua - sukulaisesi, naapurisi, "kaverisi"... Ystäviä ja omaa perhettä sinulla tuskin on käytöksesi takia.
AP
Huorat valkkaa asiakkaansa ja saavat rahaa, sä annat kaikille ilmatteeks jotka vaan sut huolii. Siksi eläimetkin sua pelottaa, poikas on niin ruma että sen karmiva pärstä vaan korostuu jos sillä on jotain söpöä paidassa vertailukohteena.